UPC rozděluje ve vedení prodej a marketing

pondělí, 04. května 2015, 07:31 Aktuality, Marketing, Lidé MediaGuru

UPC zvyšuje počet členů top managementu ze sedmi na devět. Členy nejvyššího vedení společnosti se stanou Peter Novák, Jan Kohout a Karel Smrž, poslední dva jmenovaní navíc mění s platností od 1. května pracovní pozice.

Peter Novák je ředitelem prodeje. Jan Kohout se posune z místa ředitele segmentového marketingu na pozici marketingového ředitele UPC. Karel Smrž bude nově ředitelem pro značku a komunikaci UPC.

Noví členové top managementu UPC - Peter, Karel Smrž
Noví členové top managementu UPC - Peter Novák, Jan Kohout a Karel Smrž

Na konci května odejde z UPC Jason King, který zastával místo viceprezidenta pro marketing a prodej. Od svého nástupu v roce 2013 zaznamenala celá oblast prodeje a marketingu velký vzestup. Pozice viceprezidenta pro marketing a prodej se obsazovat již nebude.

-kch-