Češi mají už čtyři ceny z Cannes Lions

pondělí, 22. června 2015, 22:00 Reklama MediaGuru

Na festivalu Cannes Lions bodují Češi zatím čtyřikrát. Získávají stříbro a tři bronzy.

Cannes Lions oznámilo první vítěze v kategoriích Direct, Press, Mobile a Promo & Activation, mezi nimiž bodovaly i české agentury. Ogilvy & Mather získává stříbrného lva v kategorii Mobile za kampaň LGBTAvatars, Young & Rubicam si odnáší dva bronzy za svou práci v kategorii Press.

V kategorii Mobile bodovaly stříbrem agentura Ogilvy & Mather a Geometry Global s kampaní pro Prague Pride s názvem LGBTAvatars. V úterý večer si odnesly i bronzového lva v kategorii Media. 

Dva bronzy v kategorii Press si odnáší agentura Young & Rubicam za kampaň pro PHD bikes – Harley Davidson. Čtyři vizuály byly oceněny v podkategorii Craft - Art direction i Product & Service – Corporate Image & Communication.

Defeat,  foto: Young & Rubicam
Defeat, foto: Young & Rubicam
Surrendre, foto:  Young & Rubicam
Surrender, foto: Young & Rubicam
Retreat, foto:  Young & Rubicam
Retreat, foto: Young & Rubicam
Escape,  foto: Young & Rubicam
Escape, foto: Young & Rubicam

-kch-

Některé z úspěšných prací v Cannes budou představeny i na letošní konferenci Flema Media Conference, která se uskuteční 18. září 2015 v Praze.

FLEMA-podpis_02

Aktualizováno v úterý 23.6. 2015 ve 23:50 o oznámení cen v kategorii Media.