Rémy se s mixery Fever-Tree zaměří na gastro
Od dubna letošního roku tvoří součást portfolia společnosti Rémy Cointreau britská značka Fever-Tree. Na českém a slovenském trhu zastupuje produktovou řadu šesti nealkoholických nápojů, tzv. mixerů, které jsou určeny do míchaných nápojů. Značku se společnost bude snažit podpořit v segmentu gastro.
„Před čtyřmi lety jsme uvedli v život novou vizi naší firmy, která zní, že hledáme pouze dokonalost. Jednou z oblastí, kde nám k dokonalosti něco chybělo, byl zážitek spotřebitele s míchanými nápoji, v nichž se naše prémiové a superprémiové destiláty pojí s nealkoholickým nápojem,“ popisuje generální ředitel společnosti Rémy Cointreau v České republice Jiří Štětina a dodává, že právě nealkoholická složka koktejlů představovala často slabou stránku. Z tohoto důvodu se společnost spojila s Fever-Tree, která v kategorii mixerů patří k nejkvalitnějším. Značku na českém trhu dříve zastupovala společnost Ultra Premium Brands, na slovenský trh vstupuje s Rémy Cointreau poprvé.
![Produktová řada Fever-Tree dostupná na českém trhu](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/06/FeverTree_rada.png)
„Mixery nejsou konkurencí producentům standardních sycených nápojů. Termín mixer, který budeme používat ve veškeré naší komunikaci, označuje nápoje, které nejsou určeny pro běžnou konzumaci, ale jsou vydesignovány pro dokonalou interakci s lihovinou,“ přibližuje Jiří Štětina.
Původem britská značka Fever-Tree vznikla v roce 2005, kdy ji založili Charles Rolls a Tim Warrilow. Dnes operuje na 53 trzích světa a její hodnota přesáhla 150 milionů liber. „Značku jsme založili, abychom do segmentu mixerů vrátili kvalitu,“ vysvětluje Tim Warrilow. Fever-Tree si zakládá na kvalitních ingrediencích bez přídavků umělých přísad, včetně sladidel a barviv. Chinin do toniku dováží například z konžských plantáží, zázvor z Pobřeží slonoviny nebo tymián z jižní Francie.
V komunikaci se značka celosvětově soustředí na oborové influencery a barmany. Pochvalně se o značce vyslovil například Jamie Oliver, Ferran Adrià nebo kritik nápojů Robert M. Parker.
V České republice se Fever-Tree zaměří především na gastro. „V Praze chceme potvrdit naši pozici, mimo Prahu, kde je trh mixery neposkvrněný, je to o ,šíření našeho evangelia‘,“ říká pro MediaGuru.cz marketingový ředitel Rémy Cointreau Ondřej Roček. Zatímco dnes je značka Fever-Tree zastoupena ve 100 až 150 barech, cílem je zvýšit jejich počet na tři až čtyři sta, přičemž hlavní investice půjde do edukace barmanů.
-kch-