Rožánek vystřídá Hladkého v čele Marketing & Media
Oborový týdeník opět změní vedení. Do čela časopisu se postaví Filip Rožánek.
Filip Rožánek, editor inovací společnosti Economia, se stane novým šéfredaktorem oborového týdeníku Marketing & Media. Vystřídá Milana Hladkého, kterému skončila smlouva a podle svých slov se rozhodl pro návrat na Slovensko.
Informaci o nástupu Filipa Rožánka, která byla minulý týden neveřejná, umístil v pondělí na sociální síť Twitter Michal Ischia, který se stará o digitální obsah Respektu, jenž patří rovněž pod Economii, stejně jako Marketing & Media. Týdeník informaci vzápětí oznámil na svém webu a prostřednictvím tiskové zprávy. Rožánek vedení časopisu převezme od 1. července 2015.
Filip .@rozanek bude šéfredaktorem @MarketingaMedia Je fajn, když má člověk z některých personálních změn upřímnou radost :-)
— Michal Ischia (@ischiam) June 15, 2015
Milan Hladký odchází z vedení týdeníku po více než roce. Loni na jaře převzal vedení po Václavu Sochorovi. S týdeníkem má být podle Economie nadále v kontaktu.
Týdeník Marketing & Media, který je jediným odborným týdeníkem v portfoliu Economie, připravuje změny ve svém redakčním konceptu. V novém provedení by se mohl představit už letos na podzim. „Jsem velice rád, že se nám podařilo vybrat nového šéfredaktora z řad našich kolegů. Filip společně s celým týmem M&M představí řadu obsahových inovací a posílí jeho pozici v digitální oblasti," uvedl ředitel redakcí mediálního domu Economia Vladimír Piskáček.
Filip Rožánek přišel do Economie loni v létě z Českého rozhlasu, pracoval zde na pozici analytik strategického rozvoje. Připravil například „přímý přenos z minulosti“ Srpen 1968. Za tento projekt obdržel novinářskou cenu Googlu v kategorii online žurnalistiky. V současné době se věnuje obsahovým speciálům na webu (Volby 2014, Insolvenční speciál, příloha k 25 letům od sametové revoluce) a také koordinaci sociálních sítí.
-mav-