Skanska redesignuje web, sází na původní content

středa, 12. srpna 2015, 10:24 Aktuality, Marketing MediaGuru

Společnost Skanska spustila v červenci redesignované webové stránky s nabídkou nového bydlení, své místo má na něm i lifestylová sekce Inspirace“, do níž budou přibývat příspěvky týkající se vybavení bytu, rady související s bezpečným používáním nového domova, ale také rozhovory s lidmi ze Skanska nebo recepty.

Skanska_HP

Skanska

Nový web je nyní responzivní, to znamená optimalizovaný i pro mobilní zařízení. „Hlavním důvodem pro redesign webu byl rychlý nárůst počtu mobilních zařízení a potřeba flexibilní platformy, která umožňuje průběžný vývoj webu. Web je klíčový brand touch point a uživatelská zkušenost tomu musí odpovídat,“ řekl Ondřej Svatoň, vedoucí oddělení Marketingu a komunikace společnosti Skanska Reality.

Dalšími novinkami jsou implementované GoogleMaps, které poskytují živý mapový podklad s kompletní občanskou vybaveností v blízkém okolí nabízených projektů. Dále je zde i časová osa projektu s důležitými milníky, díky nimž mají zájemci o nový byt i stávající majitelé rozestavěné nemovitosti možnost vidět, v jaké fázi se výstavba jejich budoucího domova nachází.

„Do budoucna plánujeme přidat tzv. sluneční studii, která na animaci ukáže, jak bude do bytu svítit během dne sluníčko a tzv. vizuální navigaci, díky které snadno a rychle zjistíte, kde v domě je Vámi vybraný byt situován“, doplnil Ondřej Svatoň. Společnost uvažuje i o spuštění online chatu, který by umožnil makléřům pomoct návštěvníkům stránek s orientací na webu nebo zodpovědět případné dotazy.

Nové stránky byly vyvinuty Skandinávskými rezidenčními jednotkami Skanska, a jsou postavené na customizovaném EPIServer CMS. Pod designem je podepsaná švédská digitální komunikační agentura Ottoboni.

-stk-