Ledmultimedia přebírá obrazovky od Screenetu
Lídr na trhu digitálního OOH, Ledmultimedia, posiluje akvizicí několika obrazovek.
Společnost Ledmultimedia, hlavní hráč na trhu digitálního out-of-home (DOOH), dotáhla akvizici, na které pracovala od začátku letošního roku. Od společnosti Screenet převezme pět velkoplošných digitálních obrazovek. Je to téměř polovina z ploch, které Screenet nabídl k prodeji. Konkrétně jde i o exponovanou plochu umístěnou vně pražského obchodního centra Palladium, obrazovku umístěnou v Praze na Pankráci (konferenční centrum City), v blízkosti obchodního centra Černý Most a o plochy v Českých Budějovicích (Lanovka) a v Liberci (OC Fórum).
„Znamená to, že v Liberci a v Českých Budějovicích budeme mít v každém městě dvě obrazovky. V říjnu zprovozníme druhou obrazovku v Plzni. Celkově do konce letošního roku zvýšíme počet obrazovek na 24,“ uvedl pro MediaGuru.cz jednatel společnosti Ledmultimedia David Snášel (na titulní fotografii).
Ledmultimedia převezme obrazovky od Screenetu k 1. říjnu 2015. V druhém pololetí letošního roku pak plánuje vedle výše uvedených zprovoznit dalších pět obrazovek: dvě v Brně a po jedné v Jihlavě, v Pardubicích a v Karlových Varech. Firma tak pokračuje v expanzi, kterou započala v roce 2014. Ke konci letošního roku ve srovnání se začátkem loňského roku počet svých ploch zdvojnásobí a pokryje podstatnou část krajských měst v Čechách i na Moravě. Každoročně tak v jejím portfoliu přibývá cca deset nových obrazovek.
Přehled nových obrazovek Ledmultimedia pro 2. pololetí 2015
Praha - Pankrác - od 1.10.2015 |
Praha - Černý most - od 1.10.2015 |
Praha - Palladium - od 1.10.2015 |
České Budějovice - Lanovka - od 1.10.2015 |
Liberec - OC Forum - od 1.10.2015 |
Plzeň - SADY 35 - od 1.10.2015 |
Vedle dokončení akvizice a spuštění nových obrazovek se společnost do konce roku chce soustředit na konsolidaci obchodního týmu. Do jeho vedení přišel letos na jaře Ivan Ševčík, bývalý generální ředitel vydavatelství Axel Springer Praha či regionální ředitel HBO pro ČR a SR.
V závislosti na zvyšování počtu digitálních obrazovek počítá Ledmultimedia i s růstem tržeb. Ve srovnání s rokem 2014 očekává v letošním roce vyšší než dvojnásobný nárůst. Firma chce nadále pracovat na rozvoji trhu digitálních velkoplošných obrazovek v Česku a zvyšování jeho kvality směrem k úrovni obvyklé na vyspělých zahraničních trzích, např. ve Velké Británii. Budoucnost spatřuje v propojování DOOH s internetem.
Podstatná část klientů Ledmultimedia se rekrutuje z regionů, firma chce ale zvýšit svůj záběr i na národním trhu. K tomu by ji mohlo pomoci obchodní propojení s dalšími médii mediální skupiny Mafra (deníky MF Dnes, Lidové noviny, Metro, iDnes.cz, Rádio Impuls či TV Óčko), se kterou se o podobné strategii vyjednává.
Ledmultimedia se od svého vzniku v roce 2010 zaměřuje na provozování velkoplošných digitálních světelných LED obrazovek. Svoji činnost zahájila v roce 2010 instalováním první obrazovky v Táboře, následně se přidala další města v jižních Čechách (České Budějovice, Jindřichův Hradec). Významný byl pro firmu rok 2014, ve kterém vstoupila i do dalších regionů České republiky (severní Čechy, severní a střední Morava, západní Čechy).
-mav-