Lidl spustí další Retro týden, nabídku produktů rozšíří
Obchodní řetězec Lidl příští týden spustí v pořadí již druhý Retro týden. Poprvé jej uvedl v červnu tohoto roku. Nabídku rozšíří na téměř sedm desítek retro výrobků.
„Podařilo se nám rozšířit retro sortiment o další produkty a nabídka bude čítat téměř sedm desítek produktů. Kromě lákadel jako mléko v sáčku, Lunchmeat, Májka, dezert Metro, mýdlo Jelen či Šeřík jsme nově zařadili například sýr Hermelín, tavený sýr Apetito, Granko, Vitacit, Lybar lak na vlasy, voda po holení Diplomat a další,“ prozradila Jitka Vrbová, tisková mluvčí společnosti Lidl.
Výrobky řetězec Lidl opět vyráběl ve spolupráci s dodavateli. Pokud to technologická výroba dovolila, jsou obaly původní a u masných výrobků je původní i receptura. „Výrobky jsme vybírali podle toho, aby byly jednak pro zákazníky atraktivní, jednak zda bude reálné produkty v požadovaném množství či obale vyrobit,“ dodala Vrbová.
Retro týden bude doprovázet opět tematická reklama se šéfkuchaři Romanem Paulusem a Marcelem Ihnačákem.
-stk