Loosers rozšiřuje produkční, projektový i social tým
Agentura Loosers rozšiřuje svůj produkční, projektový i social media tým.
Šéfem produkčního týmu se stává Martin Gerle, který do Loosers přichází z agentury Event Arena. Zkušenosti má především z hudební branže a s pořádáním velkých eventů. Spolupracoval s interprety jako Meky Žbirka, Chinaski, David Koller, Portless a další. S Loosers již spolupracoval na letní zážitkové kampani Mazáci Šeráci pro hanušovický Pivovar Holba a na pořádání třetího ročníku plážového kina Aperol Spritz.
Projektový tým rozšíří Hana Nikodemová z BCM. Ta dříve působila v Ogilvy & Mather a Original Communication, kde se specializovala především na marketing kosmetických a lifestyle značek. V Loosers se bude starat jak o stávající, tak o nově získané klienty agentury. Zajistí také PR Loosers.
Do kreativního oddělení Loosers se z Paříže vrací Kateřina Černá. Společně s Ivou Bízovou dokončuje redesign Corporate Identity agentury a nový web. Pracovat bude na Cambridge Weight Plan a nových klientech agentury.
Social media tým je nově rozšířen o community managerku Kateřinu Judovou a digital art directora Tomáše Stehlíka, kteří se do agentury přesouvají ze stážistického programu agentury Loosers Farm. Do něj nyní nastoupila studentka Vyšší odborné školy publicistiky Adéla Veselá, která se aktivně podílí na realizaci kampaní pro neziskovou organizaci Beleco, 2GIS, hanušovický Pivovar Holba či Era.
-stk-