Do čela marketingu Alberta nastoupila Kateřina Modrá
Marketingové oddělení obchodního řetězce Albert od listopadu vede Kateřina Modrá. V čele marketingu střídá Zlatu Ulrichovou. Ve své nové roli povede marketingové aktivity obchodního řetězce Albert v České republice, zaměří se na rozvoj značky Albert, in-store a lokální marketing v obchodech, ale také na online kanály a designy produktových řad Albert.
Do společnosti přichází po více než desetiletém působení ve firmě Tesco Ltd v Londýně, kde byla odpovědná za vedení módní značky F&F v oblasti marketingové komunikace a mezinárodního PR, a to nejen na britském trhu, ale také v regionu střední Evropy a na vybraných asijských trzích. Dříve působila ve společnosti Brown Forman, kde měla na starosti značky Jack Daniels a Southern Comfort, v oděvní společnosti Wella a u přepravní služby DHL.
Vystudovala Univerzitu Jana Amose Komenského, obor masová komunikace, a Ústav práva a právní vědy v Praze.
-stk-