Prima odhalila v kampani název kanálu Prima Max

pondělí, 16. listopadu 2015, 14:09 TV MediaGuru

Pátý kanál televize Prima, filmový Prima Max, zahájí své vysílání za čtyři dny.

Druhá fáze kampaně televize Prima, kterou podporuje nový kanál Prima Max, už pracuje s konkrétním názvem stanice. Nová fáze kampaně zahájila od poloviny listopadu.

Prima na svůj nový kanál nejprve poutala třemi vizuály, na kterých jsou hesla na červeném pozadí: Akce/ Zábava/ Napětí. Název svého pátého kanálu ale v této fázi neukázala. Nové vizuály, distribuované od poloviny listopadu, už ale pracují s názvem stanice jako s jejich centrálním prvkem. Kampaň má vyvrcholit v pátek 20. listopadu, kdy se nová stanice objeví v éteru. Vizuály je možné spatřit na velkoplošném outdooru a CLV. Spoty běží v rádiích i na internetu. Inzeráty se objevují také v tištěných médiích.

Nový kanál Prima Max odstartuje českou televizní premiérou hitu Vlk z Wall Street. Nabídne také premiérový remake sci-fi Total Recall s Colinem Farrellem, dramatický Prokletý ostrov, rodinnou podívanou Kung Fu Panda, romantiku ve filmu Duch či klasiku Hodný, zlý a ošklivý.

Kampaň bude možné vidět ve všech mediatypech, včetně dalších televizních kanálů skupiny Prima. Vizuály bude možné spatřit na velkoplošném outdooru a CLV. Spoty poběží v rádiích i na internetu. Inzeráty se objeví také v afinitních tištěných médiích. Prima se jako obvykle zaměří na kreativní a netradiční využití běžných reklamních formátů.

Podle vysílacího schématu Prima Max budou pondělky věnovány lehčímu žánru, tedy komediím. Úterky se ponesou v duchu akčních a krimi filmů, zatímco středy mají být vyhrazeny oscarovým a hollywoodským filmům. Čtvrteční večery chce Prima Max zasvětit českým filmům, pátky světové filmové klasice. Další informace najdete zde.

Vysílání kanálu Prima Max poběží ve všech regionech s výjimkou části severní Moravy, kde bude v rámci MUX 3 spuštěn začátkem roku 2016. DVB-T signál Prima Max bude šířen terestricky prostřednictvím digitálního multiplexu č. 3, který provozuje společnost Czech Digital Group (CDG), dceřiná společnost Českých Radiokomunikací. MUX 3 dosahuje pokrytí téměř 96 %. Mapa pokrytí televizního vysílání i detailní návod pro diváky, jak si mohou nový kanál naladit, je zde.

-mav-