Kinder čokoláda vybrala nové dětské tváře na obaly

úterý, 15. prosince 2015, 12:09 Aktuality, Marketing MediaGuru

Kinder čokoláda zopakovala svou loňskou akci s hledáním nových tváří na své obaly. V rámci soutěže „Každé dítě může být Superstar“ letos vybírala od poloviny září do 6. prosince ambasadory z řad českých a slovenských dětí, které mohly soutěžit ve čtyř kategoriích – tanci, zpěvu, malování a herectví.

Kinder Face Promo
Promo soutěže na obalech Kinder čokolády

Celkový počet přihlášených dětí byl letos 2 139, a to ve věkové kategorii od 4 do 12 let. Nejvíce bylo dětí ve věku 4 a 5 let. Vyhlášeno bylo deset výherců (pět dívek a pět chlapců), kteří se na jaře příštího roku objeví na čokoládách limitované série, čítající milion balení.

Výherci soutěže Kinder čokolády s porotou
Deset dětských výherců soutěže Kinder čokolády s porotou

„Obdobnou formu soutěže v budoucnu určitě znovu uspořádáme. Věřím, že v Česku i na Slovensku se skrývá ještě mnoho šikovných dětí a talentů, kteří na svoji možnost zazářit stále čekají,“ komentuje Jana Špačková, Brand Manager značky Kinder.

Obaly Kinder čokolády se doposud měnily jen velmi vzácně, od roku 1973 na nich byla tvář chlapce Güntera Euringera, který bych nahrazen novým obličejem až v roce 2005. V loňském roce byla soutěž o deset nových tváří čokolády uspořádána na českém trhu poprvé.

Obal Kinder čokolády s Günterem Euringerem
Obal Kinder čokolády s Günterem Euringerem
Obal Kinder čokolády od roku 2005
Obal Kinder čokolády od roku 2005

Kinder čokoláda však není jediná značka z portofia společnosti Ferrero, která si se svými obaly „hraje“. Nutella letos umožnila spotřebitelům navrhnout si vlastní osobní etiketu, bonbony Tic Tac zase představily limitovanou edici s banánovou příchutí, kterou spojila s červnovou premiérou nového filmu s Mimoni. Tvaru animovaných postaviček odpovídal obal, na každý bonbon byly natištěny jejich obličeje.

-stk-