Komerční banka uvádí kampaň „vypečené“ Vánoce

pátek, 11. prosince 2015, 09:50 Aktuality MediaGuru

Od začátku prosince komunikuje Komerční banka ve vánočním tónu. Kampaní „Vypečené Vánoce“ chce nejen popřát hezké svátky, ale snaží se i předvánoční období zpříjemnit. Zatímco v loňském roce posílala společnost „kapřání“, letos vsadila na motiv vánočního cukroví.

KB_pobocky1
Jeden z klíčových vizuálů KB, který je k vidění na pobočkách.
KB_pobocka
Další ze série šesti vánočních vizuálů KB

Základ kampaně tvoří sada vizuálů, v nichž se odehrávají minipříběhy různých druhů cukroví. Každý druh má přitom vlastní charakter, který se projeví ve vánočních přáních, doplněných o slovní hříčku nebo zábavnou repliku. Vizuál je vždy přizpůsoben jednotlivým komunikačním kanálům – pobočkám Komerční banky, pražskému metru, kinu Lucerna nebo Národnímu divadlu.

Vizuál KB pro pražské kino Lucerna
Vizuál KB pro pražské kino Lucerna

Pro kampaň byla vytvořena i speciální microsite www.vypecenevanoce.cz, na níž je rozehrán příběh vánočního cukroví v podobě speciální edice vánoční kuchařky. Komunikaci doplňují direct-marketingové aktivity v podobě rozesílky novoročenek klientům.

Kreativu kampaně připravila agentura Wunderman. O mediální plánování a nákup médií se stará agentura PHD.

-stk-