Paneria mění svou vizuální identitu i prodejny
Síť prodejen Paneria mění svou vizuální identitu. Původně oranžové logo se mění tmavě hnědé, navíc je z něho vypuštěn symbol klasu. Mění se i celková barevnost – nový vizuální styl pracuje se základním rozdělením do tří oblastí podle sortimentu – červená barva je určena oblasti Panini neboli teplé kuchyni, zelená Fresh v podobě salátů, nápojů či čerstvé studené kuchyně a hnědá patří Café, kavárně a zákuskům.
![Paneria mění barevnost loga, vypouští z něho i symbol klasu.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/12/Paneria_logo.png)
Důležitým prvkem nového vizuálního stylu tvoří také bubliny, které se používají pro cenovky, štítky či polepy výloh, a šipky, jež se objevují na sáčcích, etiketách a menuboardech.
![Důležitými prvky nové vizuální identity jsou i bubliny a šipky.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/12/Paneria4.png)
Redesignem procházejí i jednotlivé prodejny. „Naším cílem bylo rozdělit prodejny na nezávislé prodejní zóny. Dřevěný vinný koutek, hlavní nákupní deska a mléčný bar s bílým obkladem,“ vysvětluje studio Visualio, které novou vizuální identitu připravilo. Cílem redesignu je osvěžit interiér a učinit ho více současným.
![Redesignované prodejny jsou rozděleny do tří zón: hlavní prodejní deska, mléčný bar a vinný kout](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/12/Paneria2.png)
![Nová prodejna má dřevěnou vinnou stěnu.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/12/Paneria1.png)
![Paneria3](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2015/12/Paneria3.png)
-stk-