Empresa zahájí ekonomický týdeník Faktor S

středa, 20. ledna 2016, 12:36 Tisk MediaGuru

Empresa Media rozšiřuje portfolio týdeníků o zpravodajsko-ekonomický titul Faktor S.

Vydavatelství Empresa Media uvede v únoru na trh nový zpravodajsko-ekonomický týdeník Faktor S. Má se zaměřovat primárně na zpravodajství a chce ironicky komentovat aktuální dění. „Bude se věnovat nejen osobnostem miliardářů, ale i jejich životnímu stylu a tomu, co ovlivňuje jejich manažerské rozhodování a chování,“ uvedla vydavatelská společnost Empresa Media.

„Faktor S je projekt, kterým chceme vstoupit na trh ekonomických magazínů. Tento segment považuji za mimořádně perspektivní. Myslím, že na tuzemském časopiseckém trhu chybí agresivní zpravodajsko-ekonomický magazín,“ zdůvodnil předseda představenstva Empresa Media Jaromír Soukup.

Empresa Media nakonec na novém týdeníku nespolupracuje s novinářem Miroslavem Motejlkem, o čemž se při přípravách projektu uvažovalo.

Faktor S

Šéfredaktorem týdeníku Faktor S je Ondřej Fér, který přestoupil z pozice editora Týdne. V minulosti působil například v Ekonomickém deníku. „Zázemí zpravodajského časopisu Týden nabízí dostatek prostoru pro synergie a spolupráci. I díky tomu se můžeme věnovat kauzám, rozplétat vztahy mezi osobnostmi z politiky a byznysu. Chybět nebudou ani témata spojená se životním stylem, na která se ovšem budeme dívat jinak, než je v českých médiích obvyklé,“ řekl k obsahu Faktoru S Fér.

Faktor S vstoupí na trh koncem února s nákladem 30 tis.výtisků. Prodejní cena je stanovena na 29 Kč. Distribuce se zaměří především na větší města.

Jde tak o další týdeník v portfoliu Empresy: už v současnosti je vydavatelem týdeníků Týden, Instinkt, Sedmička a MarketingSalesMedia.

-mav-