MMR si na mediální nákup vybralo Knowlimits

pátek, 08. ledna 2016, 11:25 Aktuality, Reklama MediaGuru

Ministerstvo pro místní rozvoj (MMR) si ve veřejném výběrovém řízení na nákup mediálního prostoru pro kampaň ke startu programového období 2014–2020 vybralo agenturu Knowlimits. Vyplývá to z informací uvedených ve Věstníku veřejných zakázek.

Předmětem zakázky je plán a nákup mediálního prostoru ke kampani, která je zaměřena na širokou veřejnost a bude probíhat v televizi, rádiu, tisku a na internetu. Původní předpokládaná celková hodnota zakázky byla 16 milionů korun, konečná hodnota je 15 990 549 korun.

Knowlimits Group zároveň v pátek oznámila, že rozšířila svoji nabídku  v oblasti PR a komunikace. Od ledna zahájila spolupráci s agenturou PR Lounge, kterou na podzim založila Kateřina Wheeler, a rozšiřuje tak nabídku PR a komunikačních aktivit pro klienty v oblasti life-style, designu, architektury, residenčního developmentu, gastro a fine-diningu, módy, šperků, a také klientů z oblastí wellness a zdraví.

-stk-