Rossmann propaguje kampaní své privátní značky

středa, 27. ledna 2016, 14:37 Aktuality, Reklama MediaGuru

Síť drogerií a parfumerií Rossmann zahájila celoroční imageovou kampaň zaměřenou na podporu vlastních privátních značek. Kampaň je k vidění nejen na prodejnách, ale i v televizi a na internetu.

„Privátní značky Rossmann pravidelně získávají ocenění kvality u nás i v zahraničí, proto považujeme za důležité ukázat zákazníkům šíři, kvalitu i exkluzivitu našich výrobků,“ vysvětluje Kateřina Olšáková, marketingová manažerka společnosti Rossmann.

Spuštění kampaně je zároveň načasováno i na komunikaci změny firemního loga, které tímto krokem následuje sesterské společnosti v Německu, Polsku a Maďarsku.

Logo drogerie a parfumerie Rossmann
Logo drogerie a parfumerie Rossmann

Na kreativním zpracování kampaně se podílely agentury Human Telex Kft. z Maďarska a česká Winkler & Stenzel.

-stk-