Budvar se v kampani vydává za hospodskými
Pivní značka Budweiser Budvar spouští novou kampaň, s níž nadále rozvíjí svůj dlouhodobý komunikační koncept „NE z nás dělá to, čím jsme“. Nyní se zaměřuje na hospodské, kteří denně čelí nástrahám a pokušením, ale přesto dokážou říct „NE šizení svého řemesla“.
Kampaň bude k vidění v televizi a na internetu až do konce letošního roku. Televizní spot má být ódou na poctivého hospodského, který netočí „podmíráky“, nevyhodí hosta s malou útratou a nešidí v kuchyni. Na internetu bude značka mapovat důvody, kvůli kterým lidé chodí do hospody. Součástí komunikace bude i spotřebitelská soutěž.
Pod kampaní je opět podepsána agentura Kaspen/Jung von Matt. Produkci zajistila společnost Bistro Films. Režie se ujal Michael Wonk.
-stk-