Sport Invest mění logo i firemní identitu
Skupina Sport Invest, zastupující mimo jiné Petra Čecha, Tomáše Hertla nebo Martinu Sáblíkovou, mění poprvé po 18 letech své historie logo a firemní identitu. „Nová identita podtrhuje sílu celé skupiny, modernizuje grafickou prezentaci a zdůrazňuje potenciál,“ vysvětlil záměr spoluzakladatel agentury a hokejový agent Robert Spálenka.

Sport Invest tvoří agentury pro zastupování fotbalistů (Sport Invest International), hokejistů (Sport Invest hockey), ale také Sport Invest Marketing a cestovní kancelář Sport Invest Travel. Přesto nové logo již zcela vypouští dovětek „Group“, symbolizující skupinu společností. Dále mění font i centrální symbol loga.

Nová vizuální identita je laděna do tmavě modré barvy. Má být úspornější a jednodušší, zároveň však kombinovat dynamiku sportu se zázemím, které Sport Invest poskytuje.


Rebranding probíhal ve spolupráci s agenturou AnFas.
-stk-