Cannes: České agentury mají stříbrné a bronzové ceny
Y&R boduje čtyřikrát v kategorii Print & Publishing, McCann získává bronz v kategorii Direct.

První vyhlašování vítězů letošního festivalu Cannes Lions přinesla čtyři ocenění pro české agentury. Agentury McCann Prague a Y&R získaly dvě stříbra a tři bronzy.
Agentura Y&R proměnila čtyři ze svých nominací v kategorii Print & Publishing. Dva stříbrné lvy získala za kampaň pro časopis Forbes, a to za art direction a corporate image & sponsorship. Dva bronzové za kampaň „Sami jsme byli uprchlíci“ pro UNHCR, kde byla oceněna v podkategoriích art direction a public health & safety, public sector & awareness messages.
Stříbrná kampaň pro Forbes
Bronzová kampaň pro UNHCR
McCann Prague si za svou kampaň „Nakupujte tam, kam včely nechodí“ pro obchody Náš grunt odnesla bronz v kategorii Direct – retail, e-commerce, restaurants & fast food chains.
Obě dvě agentury se dostaly na shortlist i v dalších kategoriích. Y&R má tři želízka v ohni v kategorii Outdoor, McCann jedno v kategorii PR.
Oceněné české agentury k 21. červnu 2016
Agentura | Počet přihlášek | Bronz | Stříbro | Zlato, GP |
Young & Rubicam | 204 | 2 | 2 | |
McCann | 16 | 1 | ||
Fallon | 7 | |||
Made by Vaculik | 4 | |||
DDB | 3 | |||
Ogilvy Group | 3 | |||
Mustard | 2 | |||
Passion Comm. | 2 | |||
Underline | 2 | |||
WMC Grey | 2 | |||
Havas Worldwide | 1 | |||
VCCP | 1 |
-stk-