Moneta angažuje do kampaně Jiřího Bartošku
Moneta Money Bank startuje 1. srpna novou kampaň. „Parťákem“ mrzutého kocoura se stane Jiří Bartoška.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2016/07/MONETA-1.jpg?v=1)
Moneta Money Bank, dříve GE Money Bank, spouští 1. srpna nadlinkovou rebrandingovou kampaň. I nadále v ní bude vystupovat mrzutý kocour, jenž se se značkou pojí od roku 2013. Nově ho však doplní jeho „parťák“ - zvěrolékař v podání Jiřího Bartošky, který má z veterinární ordinace zkušenosti už z natáčení filmu Teorie tygra. Oba dva se budou v ordinaci i mimo ni setkávat s dalšími zvířaty, která se ve spotech postupně objeví.
„S novou značkou se chceme profilovat jako česká banka zaměřená na financování domácností a firem s profesionálním a přátelským přístupem. Víme, že Češi milují své domácí mazlíčky a dopřávají jim skvělou péči. Proto jsme se rozhodli toto téma využít v našich spotech,“ říká Miroslava Misíková, ředitelka marketingové komunikace Moneta Money Bank.
Kampaň poběží do konce srpna v televizi na stanicích skupiny Nova, Prima, Česká televize a Atmedia. Doplní ji také komunikace v outdooru, na sociálních sítích i na prodejních místech společnosti.
Pod kampaní je opět podepsána agentura Labstore. O režii spotu se postaral Daniel Růžička s produkcí AdWood. Natáčení probíhalo v Českém Brodě.
Změnu názvu oznámila společnost koncem dubna. Stalo se tak v souvislosti se vstupem banky na pražskou burzu cenných papírů. Rebranding, na nějž už nyní upozorňuje Moneta v outdooru a na internetu, byl zahájen začátkem května. Ukončen by měl být v řádu dvou až tří měsíců. Prozatím je rebrandována třetina poboček.
-stk-