Flema hlásí nárůst přihlášek, nejvíce má MediaCom
Do jedenáctého ročníku soutěže Flema Media Awards, která oceňuje nejlepší mediální kampaně a kreativní využití médií v Česku a na Slovensku, se přihlásilo 60 kampaní, tedy téměř o 50 % více, než v uplynulém roce.
Celkem se přihlásilo 25 společností (18 z Česka a 7 ze Slovenska). Nejvíce přihlášek zaslala agentura MediaCom (9), v těsném závěsu pak Vivaki – divize Starcom (8) a slovenská Starmedia Co. (7).
Přihlašovatelé ČR | |
MediaCom Praha | 9 |
Starcom Mediavest Group | 8 |
Triad Advertising | 4 |
McCann Prague | 3 |
Jandl Praha | 2 |
MEC Czech | 2 |
Mindshare | 2 |
Outbreak | 2 |
PHD | 2 |
Plzeňský Prazdroj a.s. | 2 |
Radiohouse | 2 |
Zaraguza CZ | 2 |
Attention!Media | 1 |
Carat Czech Republic | 1 |
Inspiro | 1 |
Made by Vaculík | 1 |
Savencia SK | 1 |
ZenithOptimedia Group | 1 |
Přihlašovatelé SR | |
Starmedia Co. | 7 |
MEC Slovakia | 2 |
MediaCom Bratislava | 1 |
Mindshare Slovakia | 1 |
OMD Slovakia | 1 |
UNIQA poisťovňa | 1 |
Universal McCann Bratislava | 1 |
Z pohledu kategorií je letos nejnabitější kategorie Nejlepší využití digitálních médií a Nejlepší malá kampaň (obě 14 přihlášek), následovány kategorií Nejlepší využití OOH (11). Výrazně se zvýšil i počet „nemediálních“ agentur, který je letos polovina - 7:14 mediálních.
Soutěží se v osmi kategoriích – v šesti kategoriích podle mediatypu (nejlepší využití TV, tisku, OOH, rádia, kinoreklamy a digitálních médií) a ve dvou průřezových (Nejlepší kampaň a Nejlepší malá kampaň). Zároveň je udělováno ocenění Inovativní agentura a Inovativní zadavatel a Grand Prix za nejlépe hodnocenou kampaň vůbec.
První kolo poroty probíhá v srpnu a shortlist bude oznámen na konferenci Flema Media Conference 16. září 2016. Vítězové budou oznámeni 20. října 2016 v průběhu slavnostního galavečera.
-mav-