Markíza už začala promovat novou řadu Tvoje tvář
I na podzim se chce slovenská komerční jednička opírat o licenční reality show.

Televize Markíza začala své diváky připravovat na druhou řadu pěvecké show Tvoje tvář má známý hlas. Další řadu úspěšného licenčního pořadu nevynechá ani veřejnoprávní RTVS, která i letos na podzim počítá se soutěžním pořadem Milujeme Slovensko. I to přinesl právě končící týden na slovenském trhu.
Markíza představila účinkující v nové řadě Tvoje tvář
TV Markíza už představila svoji upoutávku a obsazení pro podzimní řadu pěvecké imitační reality show Tvoje tvář má známý hlas (na Slovensku se vysílá pod názvem Tvoja tvár znie povedome). Stejně jako česká Nova se Markíza po úspěšné jarní první řadě rozhodla pro okamžité pokračování letos na podzim. Pořad ale vzniká v obou zemích odděleně. V podzimní řadě se na slovenské televizi objeví Mirka Partlová, Zuzana Vačková, Mária Čírová, Lenka Vavrinčíková, Sväťo Malachovský, Andrej Bičan, Patrik Vyskočil a Martin Harich. V rolích porotců vystoupí Zuzana Fialová, Daniel Dangl, Kuly a čtvrtým porotcem bude speciální host, který se bude každé kolo měnit.

RTVS pokračuje s Doktorem Martinem a Milujeme Slovensko
Slovenská veřejnoprávní RTVS nabídne i letos na podzim zábavně soutěžní pořad Milujeme Slovensko. Pořad se v Česku vysílá pod názvem Máme rádi Česko. Poprvé se představí v pátek 2. září, informoval server Mediálne.sk. Na obrazovky míří i druhá řada seriálu Doktor Martin (objeví se také na obrazovkách České televize). Divákům by se měly v podzimním vysílání představit také licenční pořady Zlaté časy a Strom přání. Naopak RTVS už nebude vysílat Nečekaná setkání, dosud vysílaný v sobotním prime-time.

Markíza bodovala s pořadem Dobré vědět!
Kvízová show Dobre vědět! dosáhla v úterý 2. srpna na obrazovkách TV Markíza svých rekordních výsledků. V komerční divácké skupině 12-54 se stala nejsledovanějším pořadem dne. V pořadu mj. vystoupil youtuber Daniel GoGo Štrauch. Pořad zaznamenal 30% podíl na sledovanosti a rating ve výši 9 %. V divácké skupině starší 12 let pořad sledovalo 428 tisíc diváků.

Spolumajitel Ringier Axel Springer zhoršil výhled
Německý mediální gigant Axel Springer, spolumajitel mediální společnosti Ringier Axel Springer Slovakia, zhoršil odhad svých celoročních tržeb. Vyhlídky podle firmy zastínily nedávné teroristické útoky v Evropě a červnové referendum, ve kterém se Britové vyslovili pro odchod své země z Evropské unie a které vedlo k prudkému poklesu kurzu libry. Axel Springer nyní předpokládá, že tržby zůstanou v letošním roce zhruba na loňské úrovni, zatímco dříve počítala s mírným růstem. Provozní zisk Axel Springer bez zahrnutí mimořádných položek zůstal ve druhém čtvrtletí 2016 v meziročním srovnání beze změny na 147 milionech eur (čtyři miliardy Kč). Tržby vydavatele nejčtenějšího německého listu Bild stouply o necelé procento na 802 milionů eur.
Senzi TV přerušil vysílání v DVB-T
Diváci na Slovensku přijímající signál tamní pozemní digitální televize (DVB-T) přišli od srpna o hudební kanál Senzi TV. Ten byl vedle stanic Wau, Dajto, TV Lux a TV Osem součástí prvního celoplošného multiplexu. „Vysílatel Senzi TV přerušil dodávání svého obsahu (vysílaného streamu). Je na rozhodnutí provozovatele vysílání, jak bude pokračovat. Zatím nám neposkytl další informace,“ uvedl pro web Digitální rádio Michal Šuran z Towercomu.
Mafra upravila magazín o běhání
Vydavatelství Mafra Slovakia upravilo svůj magazín o běhání Run, v nové podobě vychází pod názvem RunGo. „Časopis chceme ještě víc přiblížit lidem, kteří během žijí. Přineseme různé pohledy na tento oblíbený sport,“ uvedl ředitel pro obsah Mafra Slovakia Ivan Hamšík. Magazín RunGo je jediným slovenským časopisem o běhání, vychází jako dvouměsíčník. Mafra Slovakia disponuje v segmentu časopisů o zdravém životním stylu také titulem Fitmagazín.
-mav-