LedMultimedia rozšiřuje portfolio, má změřené plochy

úterý, 15. listopadu 2016, 09:30 Outdoor MediaGuru

Do konce letošního roku by měla síť LedMultimedia čítat 24 digitálních obrazovek.

LedMultimedia, hlavní hráč na trhu digitálního out-of-home (DOOH), pokračuje na českém trhu v rozšiřování portfolia. Na začátku letošního června spustila největší LED obrazovku v západních Čechách. Další nové obrazovky plánuje.  V listopadu pokračuje v instalaci své druhé LED obrazovky v Hradci Králové, ve kterém je jediným hráčem ve svém segmentu. V prosinci převezme poslední dvě LED obrazovky v Praze od firmy Screenet, a to v Hostivaři a Europarku (první plochy už převzala loni v září). Ještě do konce roku také instaluje obrazovku v Písku a v Trutnově. „Ke konci roku bude mít naše síť 24 LED obrazovek. V roce 2017 budeme síť dokončovat o místa, jako jsou Brno, Jihlava, Pardubice, Zlín,“ říká jednatel společnosti David Snášel.

Společnost si zároveň nechala změřit dopad svých digitálních ploch. Pro měření využila služeb společnosti O2, která se už na outdoorovém trhu podílí na projektu Bigplan, který realizuje se společností BigBoard Praha a který se věnuje plánování venkovní reklamy.

Z měření mj. vyplynulo, že ve věkové skladbě lidí, kteří přijdou do kontaktu s  digitálními obrazovkami LedMultimedia, jsou nejsilněji zastoupené věkové skupiny 20-24 let a 25-29 let. Zároveň se ukázalo, že ke dnům s potenciálně nejvyšší návštěvností – a tím možným největším zásahem – patří především pracovní dny více než víkendy. Vůbec nejvyšší návštěvnost vykazuje ze sledovaných míst obrazovka v OC Palladium s průměrnou měsíční návštěvností kolem milionu lidí.

Do měření LedMultimedia byly začleněny obrazovky v hlavním městě (Palladium, Empiria, Černý Most), v Plzni, v Karlových Varech, Českých Budějovicích, Táboře, Jindřichově Hradci, Strakonicích, Ústí and Labem, Teplicích, Liberci, Olomouci, Přerově, Ostravě a Hradci Králové.

Metodika O2 vychází z dat, která jsou opřena o základnu více než 4 milionu zákazníků tohoto operátora. Na základě sesbíraných dat může O2 nabídnout behaviorální profily (oblasti zájmu, nákupní záměry), sociodemografické profily (pohlaví, věk) a geolokační profily (místo bydliště, místo zaměstnání, časté trasy, místa nákupu, atd.).

-mav-