Prima končí s marketingovým projektem Port
Prima končí s projektem Prima Port, ale v rozvoji direct marketingových projektů chce pokračovat.
FTV Prima se rozhodla ukončit projekt Prima Port a vrátit všem platícím účastníkům poplatek za registraci do platformy Prima Port. „Po tříměsíční zkušební době jsme vyhodnotili, že projekt Prima Port nenaplňuje naše očekávání, a proto jsme se rozhodli jej ukončit,“ zdůvodnil Marek Singer, generální ředitel FTV Prima. Podle jeho slov Prima pracuje na řešení, které by bylo efektivnější pro Primu a přitažlivější pro veřejnost. "Přímá komunikace se zákazníky zůstává i nadále naší strategickou prioritou, proto připravujeme několik dalších projektů,“ dodal.
Veškeré transakce kartou Prima Port mohou účastníci realizovat ještě do 15. ledna 2017. Všem účastníkům, kteří za registraci do platformy Prima Port zaplatili registrační poplatek, má FTV Prima uhradit příslušnou částku nazpět.
Projekt uvedla Prima 5. srpna 2016 jako první počin nové společnosti Prima Direct, kterou televizní skupina Prima založila pro direct marketingovou komunikaci. Prima Port chtěl zájemcům z řad široké veřejnosti přinášet nabídky, tipy, doporučení na vhodné trávení volného času, nákupů, kulturních či sportovních aktivit. Hlavním partnerem projektu byla Česká pojišťovna.
-mav-