Penny svým rádiem osloví týdně přes 3 mil. zákazníků
Téměř před rokem spustil maloobchodní řetězec Penny Market své vlastní in-store moderované rádio. Každý den v něm odehraje pro své zaměstnance a zákazníky přes 500 písniček, které doplňují promoční akce, tipy na vaření a pečení, ankety, rozhovory s nutričními poradci či zpravodajství.
Týdně dokáže Radio Penny Live oslovit více než 3 miliony zákazníků. „Měsíčně také odkomunikujeme přes 3,5 tisíce akčních produktů. Denně oslovíme zákazníky v průměru každé čtyři minuty,“ popsala na konferenci Retail Summit v minulém týdnu Andrea Bělohradská, jež ve firmě zodpovídá za reklamu a marketing.
Primární cílovou skupinu Penny Marketu představují zákazníci 50+, nicméně rádio zohledňuje svůj program skladbě zákazníků na prodejně. „Díky CRM systému víme, jaké cílové skupiny u nás nakupují. Dopoledne se liší od odpoledne a večera, jiná hudba hraje v pondělí, jiná v pátek,“ prozradila Bělohradská.
Přesný vliv rádia na prodeje však podle Bělohradské přesně určit nelze. „Přínos rádia dokážeme posoudit jen podle ohlasů na zákaznické lince a reakcí na Facebooku, ale vliv na prodeje jen těžko oddělíme od ostatních souběžně běžících aktivit,“ doplnila nicméně s tím, že produkt, který je promovaný pouze v letáku, se chová jinak než produkt, jenž je navíc podpořen také rádiem.
-stk-