Hitrádia rozšířením o Prahu konkurují i celoploškám
Do rodiny Hitrádií skupiny Media Bohemia se viditelně přiřazuje i pražské Radio City.
Rebrandingem pražského Radia City 93,7, který mění název na Hitrádio Rádio City 93.7, vizuální styl i zvukový obal, se rozšíří pokrytí rodiny Hitrádií o klíčový pražský trh. Dosud příslušnost pražského Radia City k rodině Hitrádií nebyla vyjádřena názvem stanice, vizuály a ani zvukovým obalem. Nový vizuální styl a zvukový obal Hitrádia City 93.7 mají posílit vnímání značky a oslovit nové posluchače z cílové skupiny 20-39, uvedla ve čtvrtek společnost Media Bohemia.
Jako Hitrádio City 93.7 se představí od 1. května 2017. „Zatímco nový zvukový obal bude shodný s Hitrádii, vizuální styl Hitrádia City 93.7 FM je odlišný. Nové logo sdílí s Hitrádii symbol srdce, ale více rozvíjí vztah rádia s Prahou,“ komentuje změnu Martin Maďarka, programový ředitel Hitrádia City 93.7.
Autorem nového vizuálního stylu je grafik Georgi Stojkov, který má za sebou spolupráci s Febiofestem či kapelou Kryštof a je autorem celého nového vizuálního stylu Hitrádií. Dominantou nového loga se stává srdce. Nové logo je doplněné imageovým claimem: „Jsme srdce, které hraje.“
„Projekt spojení Rádia City 93.7 FM se značkou Hitrádia je jednou z hlavních marketingových priorit letošního roku. Hitrádia potřebují silné a úspěšné Hitrádio City 93.7 FM jako ambasadora značky na pražském rozhlasovém trhu. Rádio City 93.7 FM potřebuje být Hitrádiem, protože to pro něj znamená budoucnost ve skupině silných regionálních rádií, která mají ambice i zázemí rozvíjet se a konkurovat celoplošným stanicím,“ říká Jan Neuman, programový ředitel a člen představenstva Media Bohemia.
Zvukovou a vizuální změnou se nemění programová filozofie rádia. Hitrádio City 93.7 FM má být i nadále metropolitním hudebním rádiem, které přináší „více hudby a méně slov, nejnovější zprávy z Prahy a nejrychlejší dopravní informace z metropole“.
Rebranding Hitrádia City 93.7 odstartuje zvláštním vysíláním v pondělí 1. května 2017. Podpoří ho hra Poslouchám Hitrádio City 93.7 FM, v rámci které budou posluchači soutěžit o 250 tisíc Kč. On-air kampaň bude doplněna OOH kampaní, která bude komunikovat sedm vybraných částí Prahy a online kampaní.
Na vysoce konkurenčním pražském trhu představuje týdenní poslechovost Hitrádia City 93,7 FM 170 tis. posluchačů a denní 57 tis. posluchačů, což v Praze znamená sedmý nejlepší výsledek podle dat Radio projektu za druhé pololetí 2016. Celková týdenní poslechovost rodiny Hitrádií představuje podle stejného zdroje více než jeden milion posluchačů (1,044 mil.), denní poslechovost 560 tis. posluchačů.
Rodina Hitrádií
stanice |
oblast vysílání |
Hitrádio City 93,7 FM | Praha |
Hitrádio City | Brno, Znojmo |
Hitrádio Faktor | jižní Čechy |
Hitrádio FM Crystal | severní Čechy |
Hitrádio FM Plus | západní Čechy |
Hitrádio Orion | Olomouc a Valašsko |
Hitrádio Orion | severní Morava |
Hitrádio Dragon | Karlovarsko a Plzeňsko |
Hitrádio FM | Most/Ústí nad Labem |
Hitrádio FM Liberec | Liberecko |
Hitrádio Magic | východní Čechy, část severních Čech |
Hitrádio Vysočina | Vysočina |
Rozhovor s členem představenstva a programovým ředitelem Media Bohemia Janem Neumanem můžete číst zde.
-mav-