Atmedia má nové TV, dětská Tuty zahájí 1. června
Zastupitelství Atmedia oznámilo rozšíření portfolia o regionální stanice a kanál Tuty.
Mediální zastupitelství Atmedia navázalo spolupráci se dvěma regionálními stanicemi Praha TV a Plzeň TV. Novinkou v portfoliu je také dětská televizní stanice Tuty. Atmedia nabídne klasickou reklamu, sponzorské vzkazy, injektáž a možnosti doplní teleshopping.
Dětská televize Tuty odstartuje 1. června od 5:30 prostřednictvím volného kabelového, satelitního, internetového a terestrického vysílání v síti RS 8 Českých Radiokomunikací. Vysílat bude v Česku i na Slovensku. Míří na diváky ve věku 4-17 let, přinese animované seriály, vlastní pořady, hudební klipy či nejlepší videa z YouTube.
Programové schéma se opírá o čtyři programové prvky. Nejdůležitější má být akvizice, dále YouTube akvizice (navázaná spolupráce s 20 nejlepšími českými i světovými youtubery), hudební bloky a vlastní tvorba. K akvizicím patří například Teletubbies, Winx Club, LOL nebo Degrassi. Obsah má tvořit také tzv. Tutyriál – vizuálně poutavé pořady, které by se měly stát virálními.
Programové schéma Tuty TV
Do elektronického měření sledovanosti vstoupí Tuty hned od 1. června 2017. Provozovatelem nové televize Tuty je česká společnost Tuty Broadcasting, vystupuje za ní Miroslav Maxa. Kdo je ale skutečným majitelem televize, není známo. Majetková struktura televize není veřejná. „Společnost byla založená v neveřejném režimu, Rada nám udělila licenci na základě všech parametrů, splňujeme všechny zákonné podmínky,“ řekli zástupci společnosti na tiskové konferenci. Start televizního vysílání údajně přijde na desítky milionů korun. Programovým ředitelem je Tom Kubizňák.
Tuty TV bude zařazená do všech reklamních balíčků Atmedia s výjimkou balíčku AtAdults. V prvním roce vysílání by chtěla dosáhnout 1% podílu v divácké skupině 4-14 let, v dalším roce podílu ve výši 1,5 %.
Atmedia zastupuje na reklamním trhu 25 tematických televizních stanic na českém a slovenském trhu, mj. z mezinárodních skupin AMC, Disney, Fox nebo slovenské Joj Group. Počátkem roku 2010 uvedla způsob prodeje reklamního prostoru na tematických stanicích.
Atmedia je řádným členem Asociace televizních organizací (ATO). Společnost vstoupila také do projektu MML-TGI. Z výzkumů údajně vyplývá, že tematické stanice Atmedia sledují zejména aktivní diváci ve věku 30-59 let. „Ve srovnání s ostatními televizemi na trhu reklama na obrazovkách Atmedia diváky o 50 % méně obtěžuje, zároveň si diváci o 31 % více pamatují značky zadavatelů a o 59 % více diváků Atmedia reklama inspiruje k vyhledávání dalších informací,“ uvedla generální ředitelka Atmedia Michaela Vasilová.
Podíl Atmedia za první čtyři měsíce 2017 představoval 3,74 % (D15+), měsíčně televize osloví 50,8 % diváků starších 15 let. Aktuálně nabízí klientům HbbTV na sedmi stanicích a portfolio plánuje rozšířit.
Loga regionálních televizí
-mav-