Milka mění v kampani Den matek na Den maminek
Značka Milka z portfolia společnosti Mondelēz spustila kampaň v souvislosti s nadcházejícím Dnem matek, který letos připadá na 14. května. Tradiční svátek v ní však v souladu se svou strategií a sloganem „Jemnost najdeš uvnitř“ přejmenovala na Den maminek. K němu připravila také sadu produktů se vzkazem „I ♥︎ maminka“ nebo „Thank you mamka“.
„Nejde jenom o strategii značky, pravda je, že oslovení ‚matka‘ u nás prostě v pozitivním slova smyslu úplně dobře nefunguje. Máme přece mámy, maminky, mamičky i maminečky, a láskyplnější oslovení používáme daleko přirozeněji,“ říká Dominika Bardiovská, manažerka značky Milka. „Proto jsme vzkaz na našich produktech upravili a myslíme si, že v kombinaci s naší mléčnou čokoládou uvádíme na trh sezónní produkt s potenciálem zaujmout spotřebitele i zvýšit prodeje,“ dodává.
Značka v kampani využívá YouTube video, v němž si zahrála Barbora Votíková, youtuberka a česká fotbalová brankářka SK Slavia Praha.
S influencery dále Milka pracuje na Instagramu a v místě prodeje. V prodejnách Albert dostanou zákazníci 14. května k nákupu limitované edice bonboniéry jako dárek malou kytici růží.
Za hlavní myšlenkou kampaně stojí agentura VCCP, kompletní exekuci zajistila společnost PR.Konektor ve spolupráci s Flux Films.
-stk-