Milka mění v kampani Den matek na Den maminek

čtvrtek, 11. května 2017, 14:50 Aktuality, Reklama MediaGuru

Značka Milka z portfolia společnosti Mondelēz spustila kampaň v souvislosti s nadcházejícím Dnem matek, který letos připadá na 14. května. Tradiční svátek v ní však  v souladu se svou strategií a sloganem „Jemnost najdeš uvnitř“ přejmenovala na Den maminek. K němu připravila také sadu produktů se vzkazem „I ♥︎ maminka“ nebo „Thank you mamka“. 

milka_denmaminek

milka_denmaminek2

„Nejde jenom o strategii značky, pravda je, že oslovení ‚matka‘ u nás prostě v pozitivním slova smyslu úplně dobře nefunguje. Máme přece mámy, maminky, mamičky i maminečky, a láskyplnější oslovení používáme daleko přirozeněji,“ říká Dominika Bardiovská, manažerka značky Milka. „Proto jsme vzkaz na našich produktech upravili a myslíme si, že v kombinaci s naší mléčnou čokoládou uvádíme na trh sezónní produkt s potenciálem zaujmout spotřebitele i zvýšit prodeje,“ dodává.

Značka v kampani využívá YouTube video, v němž si zahrála Barbora Votíková, youtuberka a česká fotbalová brankářka SK Slavia Praha.

S influencery dále Milka pracuje na Instagramu a v místě prodeje. V prodejnách Albert dostanou zákazníci 14. května k nákupu limitované edice bonboniéry jako dárek malou kytici růží.

Za hlavní myšlenkou kampaně stojí agentura VCCP, kompletní exekuci zajistila společnost PR.Konektor ve spolupráci s Flux Films. 

-stk-