Pepsi vrací Souboj chuti, testuje kolu bez kalorií

středa, 24. května 2017, 11:45 Aktuality, Marketing, Reklama MediaGuru

Značka Pepsi po roce vrací na český trh kampaň Souboj chuti, v níž testuje chutě dvou světových značek kolových nápojů. Projekt, který spustila společnost PepsiCo před více než čtyřiceti lety, se letos zaměří na kolové nápoje bez kalorií. Podpořen bude v hlavních komunikačních kanálech; v televizi, tisku, outdooru, na internetu, v místě prodeje či prostřednictvím PR aktivit a eventů.

„S loňským Soubojem chuti jsme zaznamenali velký úspěch, proto jsme se rozhodli ho s mnoha inovacemi zopakovat. Zásadní novinkou je, že lidé budou moci vyjádřit svůj názor na chuť koly také ve stále oblíbenější kategorii bezkalorických nápojů,“ uvedl Michal Šlechta, manažer značky Pepsi v ČR.

V letošním klání tak bude PepsiCo zastoupena jak plechovkou Pepsi v klasické modré barvě, tak nově i v barvě černé, která je bez kalorií. „Pepsi v černém balení je zároveň naší letošní představenou novinkou mezi bezkalorickými kolovými nápoji,“ vysvětlil Michal Šlechta s tím, že účastníci se budou moci zapojit do testování obou nápojů.

Stejně jako loni každý na základě vlastní chuťové preference rozhodne, který z nápojů mu chutná více, a odpověď sám označí do mobilní aplikace, kterou bude mít k dispozici Pepsi tým.

Oproti loňsku bude o desítky navýšen počet zastávek roadshow, která pojede například i přes festivaly. „Letošní novinkou budou také menší mobilní testovací jednotky. Díky nim se lidé budou moci zapojit do druhého ročníku Souboje chuti třeba i na oblíbených místech, jakou jsou třeba přírodní koupaliště, parky nebo centra měst,“ doplnil Michal Šlechta.

souboj-chuti-2017-roadshow_low
Souboj chutí – testovací mobilní jednotka

V neposlední řadě bude možné testovat chuť dvou světových značek kolových nápojů také doma pomocí speciálních balíčků, které mohou zájemci získat na sociálních sítích po zaregistrování se do kampaně.

souboj-chuti-2017_testpacks
Testovací balíček Pepsi na doma

Kreativa kampaně vznikla v dílně agentury Mark BBDO. Digitální část zajišťuje Etnetera motion. O BTL komunikaci se stará Ritual Communication.

-stk-