Sklik umožňuje cílené oslovení diváků Stream.cz

čtvrtek, 18. května 2017, 16:23 Aktuality, Internet & Mobil MediaGuru

Reklamní systém Sklik uvádí nový nástroj umožňující cílené oslovení diváků internetové televize Stream.cz. „Dosud bylo cílení na diváky Stream.cz – například prostřednictvím product placementu nebo videospotů – dostupné pouze úzké skupině inzerentů s vyššími rozpočty. Nyní k oslovení diváků Stream.cz otevíráme dveře i malým a středním klientům,“ přiblížil Matěj Lopata, manažer obchodního týmu Sklik.

V rámci obsahové sítě Skliku tak mohou inzerenti zaměřit svoji reklamu přímo na konkrétní cílovou skupinu už od počátku své kampaně, a to na dva typy publika. Prvním jsou diváci konkrétních pořadů, druhým jsou diváci dané kategorie pořadů (například pořadů o vaření). „Cílení videoreklamy podle jednotlivých pořadů je na českém trhu internetové reklamy novinkou,“ dodal Lopata.

streamcz

Stejně jako u už využívaných typů behaviorálního cílení v Skliku, např. dle zájmů uživatelů nebo jejich pohlaví, jsou data pro cílení reklamy na diváky Stream.cz podle Seznamu anonymizovaná. Nikdo by si tak neměl s prohlíženými pořady spojovat konkrétního člověka.

Stream.cz přitáhne k obrazovkám telefonů, tabletů i počítačů 300 tisíc lidí každý den, měsíčně 2 miliony diváků, kteří si přehrají 40 milionů videí.

-mav-