Marketing a customer service Fortuny vede Jan Dobiáš
Do čela marketingu společnosti Fortuna nastoupil k 17. červenci Jan Dobiáš. Na pozici Head of Marketing & Customer Service bude zodpovědný za realizaci komplexní marketingové strategie a rozvoj komunikace firmy v klasických i sociálních médiích v České republice. Zároveň bude řídit oddělení customer care s cílem zvýšit úroveň servisu a služeb. „Jeho hlavním úkolem bude zlepšit koordinaci a efektivitu všech našich marketingových aktivit, zvýšit úroveň zákaznického servisu a paralelně posílit spolupráci mezi oběma odděleními,“ říká David Vaněk, generální ředitel sázkové kanceláře Fortuna.
Jan Dobiáš se pohybuje v oboru marketingu a komunikace více než 25 let. Naposledy působil ve společnosti AAA Auto v pozici Group Marketing and Communication Director, kde řídil a realizoval veškeré komunikační aktivity firmy v České republice, na Slovensku, v Rusku, Maďarsku a Polsku. Dříve také pracoval pro společnosti jako Mars Confectionery, Philip Morris nebo Goodyear Dunlop Europe. Vystudoval Vysokou školu ekonomickou v Praze.
-stk-