Mafra na podzim uvede další původní seriály
Videoserver Playtvák.cz chce navázat na seriál Single Lady, který běžel letos na jaře.
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/03/Single-lady.jpg?v=1)
Mediální skupina Mafra chystá na podzim pro svůj video server Playtvák.cz další dva původní seriály. Mafra s větším seriálem debutovala letos na jaře, když uvedla seriál Single Lady. Ten se s průměrnou sledovaností asi 200 tisíc přehrání na jeden díl stal zatím nejsledovanějším pořadem na Playtváku.
Mafra v současnosti pracuje na uvedení seriálu Single Man a Taxikář (zatím jde o pracovní názvy). „Single Man je o životních obtížích blogera a v seriálu Taxikář bychom rádi rozvíjeli příběh taxikáře ze Single Lady a jeho manželky,“ uvedl v rozhovoru pro MediaGuru.cz ředitel Mafra TV Vladimír Mužík. Na obou seriálech opět Mafra spolupracuje s produkční společností Lucky Man Films Davida Ondříčka. Další seriály pak Mafra připravuje pro jaro a podzim příštího roku.
Premiérově se letos na podzim také na Playtváku představí nová reality show, kterou připravuje audiovizuální studio Department. Pořad sleduje, jak si „zlatá mládež“ poradí s životem v hlavním městě, když má k dispozici jen 100 korun.
Výsledek letos uvedeného seriálu Single Lady považuje Mužík za dobrý. „Něco takového jsme dělali poprvé a tak je to třeba hodnotit. Ale celkově jsme s výsledkem spokojení,“ popisuje Vladimír Mužík.
![Z natáčení Single Lady, foto: Mafra - František Vlček](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/04/Single-Lady_3.jpg)
Loni na podzim začala Mafra pracovat na restrukturalizaci svých platforem, které vytvářejí videoobsah (tj. iDnes.TV, Playtvák.cz a hudební TV Óčko). Po roce říká, že se jí osvědčuje jednotná výroba, která je v rámci skupiny soustředěna pod Mafra TV. „Sjednotili jsme zdroje a výrobu. Máme jedno studio. Chvíli trvalo, než se tři organizace sžily, ale to už je za námi a funguje to. Kompletně jsme změnili celý systém, což vždy chvíli trvá, než si na to všichni zvyknou,“ přiblížil Mužík.
Z pohledu zisku EBITDA si měl Playtvák.cz za uplynulý rok polepšit o 25 %, z pohledu tržeb má jít o stoprocentní nárůst. Připravuje se také další rozvoj iDnes.TV, který je už možné vidět v nové podobě. Rozšíření se má podle Mužíka týkat regionů.
Na trhu videoobsahu má ale z českých webů nejsilnější postavení konkurenční Stream.cz z mediální společnosti Seznam.cz. „Respektujeme realitu trhu. Chceme dosáhnout maximum možného, abychom byli schopní nabídnout kvalitu, a velmi na tom pracujeme. Poslední rok jsme hodně investovali do studia a hodláme v investicích pokračovat,“ říká Vladimír Mužík.
-mav-