Mattoni na léto připravila koktejlovou limitku

neděle, 06. srpna 2017, 08:30 Aktuality, Reklama MediaGuru

Mattoni přišla letos v létě s limitovanou edicí v podobě již hotového nealkoholického koktejlu Mattoni Spritz, kombinující minerální vodu s hořkosladkým tónem pomerančů. K dostání bude až do září v 1,5 litrových lahvích ve většině maloobchodních sítí, jako je Albert, Tesco, Kaufland a Billa, ale i v menších regionálních prodejnách typu Coop či Žabka.

mattonispritz

Limitovaná edice je podpořena ATL kampaní, jež odstartovala v červenci v televizi a na internetu. Intenzivní bannerovou kampaň doplňuje komunikace na sociálních sítích, využívající videa, v nichž se uživatelé Facebooku a YouTube seznámují s netradičními možnostmi servírování Mattoni Spritz.

Pod kampaní je podepsána agentura Symbio. Spot vznikl pod taktovkou produkce Symbiografu ve spolupráci se studiem Merge studio a režisérem Petrem Velkem. Za aktivací na sociálních sítích stojí agentura Peppermint.

-stk-