Značka Arket od H&M spouští svou první kampaň
![](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/08/london-regent-st-hoarding.jpg?v=1)
Nová značka z portfolia švédské společnosti H&M, Arket, spustila tři týdny před otevřením svého prvního obchodu v Londýně kampaň. Představuje dámskou i pánskou kolekci, kterou nafotili fotografové Zoe Ghertner, Chloe le Drezen a Paul Wetherell. Důraz je kladen na barevnost oblečení v jemně nasvíceném exteriéru, což má podpořit hodnoty značky, jakými je kvalita, nadčasovost, svěžest a vřelost.
![arket](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/08/Arket.jpg)
Positioning i ceny značky Arket jsou o něco vyšší, než je tomu zvykem u H&M, důraz je přitom kladen na materiály, funkčnost a padnoucí střihy. Svým názvem, který ve švédštině znamená „kus papíru“, chce Arket odkazovat jak ke skandinávskému designu, tak k symbolice čistého listu papíru jako výrazu optimismu a možnostem.
Vlajková prodejna bude otevřena 25. srpna na londýnské „luxusní“ Regent Street, ve stejný den bude spuštěn i online prodej. Následně přibudou obchody v Kodani, Bruselu a Stockholmu.
![Vlajková prodejna nové značky Arket bude otevřena v Londýně 25. srpna.](https://mediagurucdneu.azureedge.net/wp-content/uploads/2017/08/london-regent-st-hoarding.jpg)
-stk-