Dopravní podniky v kampani vysvětlují výhody MHD

pátek, 01. září 2017, 10:45 Reklama MediaGuru

Dvě desítky dopravních podniků představují „hromadu důvodů“, proč jezdit MHD.

Téměř dvacet dopravních podniků napříč republikou pod křídly Sdružení dopravních podniků ČR  (SDP) startuje 1. září kampaň na podporu městské hromadné dopravy. Společně budou představovat „hromadu důvodů“, proč MHD využívat.

„Podle nás se jedná o zcela unikátní věc. Marketingové aktivity tohoto druhu jsou v zahraniční obvyklé, ale odehrávají se vždy jen na úrovni jednoho konkrétního podniku,“ dodává Michal Kraus, předseda SDP ČR a předseda představenstva Plzeňských městských dopravních podniků.

Společná kampaň 18 dopravních podniků odkazuje svým názvem „Máte Hromadu Důvodů“ ke známé zkratce MHD. Zároveň pracuje s barevnou symbolikou semaforu, čímž podtrhuje dopravní tematiku.

Primárním cílem kampaně je dosáhnout změny ve vnímání MHD veřejností. Za posledních 15 let došlo k rozsáhlé obměně vozového parku, ke zvýšení kvality dispečerského řízení i ke zpřesnění dodržování jízdních řádů. Podle průzkumu, který si nechalo SDP zpracovat, však tyto změny veřejnost příliš nevnímá. Oslovit chce nejen stávající cestující, ale i ty, pro které MHD není první volbou.

Hlavním nosičem kampaně, jejíž hlavní část poběží do listopadu, jsou videa představující celkem sedm hlavních důvodů, proč volit k osobní dopravě MHD. Jedná se o bezpečnost, pohodlnost, rychlost, spolehlivost i to, že je zdravější a vyplatí se. Jednotlivé důvody se propíší i do vizuálů, které budou k vidění na billboardech, citylightech, plakátech a polepech vozů.

Kampaň bude rovněž probíhat v online prostředí, kde je připravena webová stránka www.matehromaduduvodu.cz, která výše uvedené důvody prostřednictvím kalkulaček racionalizuje. Také využije displayovou reklamu, YouTube a Facebook, kde bude kampaň pokračovat i po skončení její hlavní části.

mhd

mhd_2

Pod kampaní je podepsána agentura Pria. Výdaje na kampaň činí 600 tisíc korun, v celkové částce nejsou započítány reklamní plochy jednotlivých dopravních podniků.

-stk-