Iceland spouští kampaň „Neděláme rozdíly“

sobota, 16. září 2017, 07:00 Aktuality, Reklama MediaGuru

Britský řetězec Iceland s mraženým zbožím spouští kampaň „Neděláme rozdíly“, v níž chce upozornit na to, že potraviny jeho vlastní značky mají stejné složení v České republice, ve Velké Británii i v dalších 30 zemích světa, ve kterých je značka zastoupena. Kampaň poběží v outdooru a na internetu, doplní ji PR aktivity.

Iceland tak reaguje na nedávné diskuze v českých médiích, které se zabývaly odlišným složením potravin od různých výrobců v Česku a ve zbytku Evropy. Některé potraviny, které byly v diskuzi zmíněny, mají pod stejným obalem různé složení. „Tzv. dvojí kvalita potravin je dnes velké téma. Čeští spotřebitelé se cítí právem podvedeni. U potravin značky Iceland si mohou být jistí, že jejich kvalita je stejná jako ve Velké Británii. Do našich prodejen totiž dovážíme produkty určené pro britský trh. V ČR  je pouze opatříme českou etiketou,“ vysvětluje Dagmar Zdrhová, marketingová manažerka společnosti Iceland Czech.

iceland-nedelame-rozdily-motiv-1_36768575206_o

iceland-nedelame-rozdily-motiv-2_36816489221_o

iceland-nedelame-rozdily-motiv-3_36768575146_o

Pod kampaní je podepsána agentura LaceUp, která se značkou Iceland spolupracuje již od roku 2012. „V kampani se snažíme téma komunikovat co nejjednodušeji a se silným headlinem. Je to vážné a důležité téma a je skvělé, že se Iceland rozhodl svým zákazníkům komunikovat, že na jejich produkty se mohou vždy spolehnout,“ říká Pavel Mádl, kreativní ředitel LaceUp.

-stk-