UPC mění positioning, uvádí Happy Home
S novou image se chce UPC zaměřit na zážitky, které poskytuje domácnostem.
Společnost UPC přichází na trh s novým positioningem. Chce se stát „poskytovatelem zážitků“ českým domácnostem. Spolu s tím představuje i novou komunikační platformu Happy Home, s níž nabízí internet s rychlostí až do 500 MB/s i balíček televizní zábavy se 160 kanály, funkcí sedmidenního zpětného zhlédnutí, mobilní televizí Horizon Go a videotékou MyPrime s více než 2000 titulů.
„V České republice plánujeme investovat v řádech stovek milionů korun. Nezaměřujeme se však na exkluzivitu v obsahu, ale především na konektivitu, ve které chceme být na trhu nejlepší,“ uvedl Martin Miller, generální ředitel UPC pro Českou republiku a Slovensko (na úvodní fotografii). „Rovněž se ale snažíme i nadále rozšiřovat naši nabídku televizních kanálů, filmových titulů i digitální televize,“ dodal. V brzké době přibude do nabídky digitální televize Cartoon Network s českým dabingem a dokumentární kanál War – Svět válek.
UPC se bude podle Martina Millera snažit co nejdříve zařadit do své nabídky i Netflix. „Naším zájmem je, abychom Netflix odlaunchovali co nejdřív, což je řádově v několika měsících,“ prozradil Martin Miller.
Nová komunikační platforma Happy Home je první počinem společnosti v rámci nového positioningu. „UPC byla doposud vnímána zejména jako kabelový operátor, ale těch je na trhu desítky. Proto jsme se rozhodli odlišit. Dnes chceme být vnímáni jako firma, která do domácnosti nedovede jen kabel, ale i zážitky a zkušenosti. Prostě jako každodenní kamarád,“ popsal Karel Smrž, ředitel pro značku a komunikaci v UPC Česká a Slovenská republika, s tím, že i nadále cílí firma především na domácnosti, rodiny s dětmi a mladé, pro které je přirozené používání jiných než televizních obrazovek.
S novým positioningem jde ruku v ruce i nová vizuální identita, která pracuje s novým logem, claimem i písmem. Dosavadní modré logo nahrazuje monochromatické logo v zeleném odstínu, doplněné claimem „Užijte si každý moment“. „Novým claimem chceme podtrhnout naší snahu být s lidmi v jejich každém malém momentu,“ doplnil Karel Smrž.
Součástí identity jsou i tzv. etlemy, body s úsměvy, které se budou používat v hravém písmu, s kresleným či fotografickým podkladem.
Nový positioning podporuje nadlinková kampaň, která poběží až do konce října v kině, televizi, tisku, outdooru a na internetu. V kině je nasazena minutová verze spotu, v televizi bude na stanicích skupiny Nova, Prima a Barrandov 40s spot. Natáčelo se v letních měsících v pražských Bohnicích.
V digitálním prostředí využije UPC displayové reklamy, SEO i videoobsahu. „Část investic do televizi jsme přemístili do digitálu, a výrazně tak naše digitální investice navýšili. A v tomto navyšování chceme pokračovat i v příštím roce,“ doplnil Karel Smrž. Kampaň bude k vidění nejen v České republice a na Slovensku, ale i v Rumunsku, Maďarsku a Polsku.
Kreativní koncept pochází z dílny síťové agentury TBWA. „Koncept kampaně vznikl v regionu CEE a rozvinul se natolik, že ho na globální úrovni převzala naše mateřská společnost Liberty Global,“ řekl Karel Smrž. Pod BTL komunikací je podepsán interní kreativní tým UPC pod vedením Michala Němečka. Produkci zajistila společnost Unit+Sofa. Režie spotu se ujal Mark Molloy. O mediální plánování a nákup se stará agentura OMD.
-stk-