ČS otevřela vlajkovou pobočku v novém konceptu

čtvrtek, 19. října 2017, 09:30 Aktuality, Retail MediaGuru

Česká spořitelna redesignuje pobočkovou síť, otevřela první vlajkovou loď.

Nová pobočka České spořitelny, jejíž prostor je otevřený a světlý, foto: Česká spořitelna.

Nová pobočka České spořitelny, jejíž prostor je otevřený a světlý, foto: Česká spořitelna.

Česká spořitelna otevřela první velkou pobočku v novém konceptu v Sokolovské ulici. Jedná se o formát vlajkové lodi, která obslouží všechny klientské segmenty, její součástí je tedy i Erste Premier. Vedle toho nový koncept pracuje s formáty malé pobočky a středně velké pobočky. Od podzimu loňského roku bylo předěláno už 33 z 522 poboček. Příští rok bude ČS v redesignu pokračovat.

Primárním cílem nového konceptu je poskytnout klientům příjemný zážitek. U vchodu se nachází samoobslužná zóna, jež je otevřena 24 hodin 7 dní v týdnu. V klientské zóně už nejsou mezi klientem a bankéřem žádné překážky. Zaměstnanci jsou vybaveni notebooky a tablety, takže jsou mobilní a neustále v kontaktu s klienty.

U vstupu se nachází samoobslužná zóna, otevřená 24 hodin denně sedm dní v týdnu, foto: Česká spořitelna.

U vstupu se nachází samoobslužná zóna, otevřená 24 hodin denně sedm dní v týdnu, foto: Česká spořitelna.

Nový design pracuje často se dřevem, foto: Česká spořitelna.

Nový design pracuje často se dřevem, foto: Česká spořitelna.

Součástí interiéru jsou i vertikální zahrady, foto: Česká spořitelna.

Součástí interiéru jsou i vertikální zahrady, foto: Česká spořitelna.

Prostor je otevřený a světlý, v interiéru je využíváno dřevo a živé květinové stěny. Své místo mají na pobočce i moderní technologie, které slouží k praktickým ukázkám produktů. Dostupné je wi-fi připojení. Součástí pobočky jsou také diskrétní jednací místnosti v prvním patře.

Pobočka myslí i na slabozraké, nevidomé či neslyšící klienty. U vstupu funguje hlasový majáček s aktualizovanou hláškou pro nevidomé. S využitím služby Tiché spojení si mohou sjednat schůzku neslyšící. Pobočka je vybavena rovněž nájezdovou rampou pro kočárky, vozíčky a výtahem do patra.

„Výjimečnost ,vlajkové lodi‘ dokazuje i škála aktivit, které tu lze realizovat a její zapojení do života v širším okolí,“ vysvětluje tiskový mluvčí České spořitelny Filip Hrubý s tím, že první takovou akcí je říjnové spojení s ,Tichou kavárnou’, v níž pracují neslyšící cukráři. 

Dvoupatrová pobočka v Sokolovské ulici nabízí prostor pro pořádání nejrůznějších eventů a plní funkci komunitního místa.

Filip Hrubý, tiskový mluvčí České spořitelny

„Česká spořitelna chce prostory v souladu s posláním ,být první bankou, která se stará o zdraví vašich financí‘, využít pro podporu lokálních firem a spolupráci s městskou částí. V rámci pobočky bude také fungovat sdílená knihovna a novinkou je projekt finančního vzdělávání pro žáky 4. a 5. tříd základních škol, na kterém Česká spořitelna spolupracuje s Ministerstvem školství,“ dodává Filip Hrubý.

-stk-