Sklářská značka Rückl prošla redesignem

čtvrtek, 26. října 2017, 16:30 Aktuality, Marketing MediaGuru

Značka českého křišťálu Rückl se poprvé po svém redesignu představuje na Designbloku.

České nebe: Krakatit, foto: Rückl

České nebe: Krakatit, foto: Rückl

S novým logem od grafického studia Najbrt prezentuje Rückl novou kolekci současného designu České nebe, pod níž je podepsán umělecký ředitel značky Rony Plesl

Obnovení značky, jejíž příběh se píše již od roku 1846, nastartoval vstup nového investora v osobě spolumajitele značky BommaMartin Wichterle zkrachovalou nižborskou sklárnu Rückl Crystal v loňském roce koupil za 22,5 milionu korun.

Nové logo navazuje na podobu a příběh původní ochranné známky z roku 1901 s čápem otevírajícím lahev. Motiv čápa držícího ve svém zobáku zátku je v nynější podobě zachován, upuštěno však bylo od lahvičky lékárenského skla, která se pod  čápem dříve nacházela. Černobílá kopíruje zbarvení čapích perutí, na některých materiálech ji doplňuje světlá meruňková. „Původní tvar štítu vystřídal příjemnější a jednodušší oválek, který shodou okolností navazuje i na kolekci nového uměleckého ředitele Rückl Ronyho Plesla,“ vysvětluje studio Najbrt

Nove logo od studia Najbrt, foto: Najbrt

Nove logo od studia Najbrt, foto: Najbrt

Kolekce České nebe pracuje s pastelovými barvami, kterým vévodí signature růžová, s unikátním brusem a nezvyklými kombinacemi materiálů. Svými názvy odkazují jednotlivé výrobky na známé literární, historické či operní díla, například Rusalka, Krakatit či Golem. „Mám rád značky, které mají svůj příběh. Příběh značky Rückl je příběhem českého broušeného křišťálu, kterým jsme okouzlili svět,“ popisuje autor kolekce Rony Plesl.

České nebe: Josef K & K, foto: Rückl

České nebe: Josef K & K, foto: Rückl

České nebe: Golem, foto: Rückl

České nebe: Golem, foto: Rückl

Začátkem listopadu otevře Rückl také svou vlajkovou prodejnu v centru Prahy v Železné ulici. 

-stk-