Obchodní centrum Arkády se v následujících dvou letech pustí do výrazné restrukturalizace svých prostor. „Arkády se nyní nacházejí ve fázi, do které se dostávají všechna nákupní centra. Po deseti letech nutně přichází potřeba revitalizace. Už letos jsme renovovali toalety, na příští dva roky plánujeme další změny,“ popsala ředitelka centra Denisa Gálová s tím, že s restrukturalizací přijdou do Arkád také nové značky.
Revitalizována bude podoba pasáže, prodejny projdou postupnou modernizací a až na dvojnásobek se zvětší plocha restauračních zařízení, čímž chce centrum reflektovat změny, které se dějí v jeho okolí – v příštím roce totiž budou na Pankráci dostavěno několik kancelářských a obytných budov.
Kromě modernizace a skladby značek klade obchodní centrum důraz také na marketingové aktivity. Před vánočními svátky přichází s novou vánoční výzdobou. Od 1. prosince budou moci zájemci využít venkovní kluziště o 600 m2. Na 5. prosince je připravena Mikulášská nadílka, kdy budou nejen nadělovány dárky dětem, ale představí se na ni i charitativní organizace. V období od 13. listopadu do 22. prosince budou moci zákazníci, kteří utratí v obchodním centru alespoň 500 korun, soutěžit o automobil Peugeot 308 SW a skútr Peugeot Django. Dále nabídne speciální dárkové poukázky. Vánoční aktivity budou podpořeny kampaní na rádiových stanicích sítě MMS a v televizi Retro. V outdooru bude i nadále probíhat dlouhodobá imageová komunikace.
V příštím roce bude centrum v podobných aktivitách pokračovat: v rámci seriálu V zajetí představí automobily značky Mercedes-Benz, dále bude hostit evropské finále adrenalinové DownMall Tour, v níž sjíždí jezdci na horských kolech eskalátory, a také mistrovství České republika a Slovenska v hraní počítačových her.
Obchodní centrum Arkády je jedno z 90 center, která se nacházejí v České republice. K nim je potřeba připočíst okolo dvě stě retail parků a hi-street lokalit v centrech měst. Nových obchodních center již příliš nepřibývá, a stávající centra tak přistupují k remodellingu. V Praze se v říjnu otevřelo zrekonstruované Centrum Chodov, které se rozrostlo z necelých 61 000 m2 na 102 266 m2. K rozšíření také přistoupilo obchodní centrum IGY České Budějovice. Do přestavby interiérů plánuje po 10 letech investovat desítky milionů korun i nákupní centrum Palladium.
-stk-