Publicis otvírá v Praze PR agenturu MSL
Globální agentura MSL, zaměřená na konzultantství a PR, vstupuje na český trh.
Společnost Publicis One, která na vybraných trzích zastřešuje všechny agentury globální komunikační skupiny Publicis Groupe, oznámila otevření pražské kanceláře konzultační a PR agentury MSL.
Český PR tým skupiny se tímto stává součástí mezinárodní sítě MSL a veškeré PR služby má v České republice poskytovat pod značkou MSL, a to v úzké součinnosti s ostatními agenturami Publicis One. Tento krok má představovat propojení PR kapacit v České republice se škálou strategického poradenství a kreativních služeb.
„Nevznikáme na zelené louce, přinášíme prověřené kapacity v oblasti lidí a know-how,“ uvedl CEO Publicis One Tomáš Varga. „Některé naše značky jsou jen na kreativu, performance, média, ale chybí nám agentura, která je holistická, plní konzultantskou a poradenskou funkci,“ přiblížil.
Ředitelem MSL v České republice se stal Michal Procházka, který dosud pracoval v Publicis Groupe. Pražský tým MSL aktuálně čítá zhruba deset lidí, které Publicis převážně čerpá ze svých zdrojů. „Pro Publicis One nejde o první kontakt s PR. Navazujeme na naši činnost, kterou jsme v rámci Publicisu rozvíjeli,“ popsal. MSL zastřešuje tyto aktivity a zároveň propojuje týmy značky v různých zemích. Globálně pro MSL pracuje přes tři tisíce zaměstnanců. Ve srovnání s klasickou PR agenturou se má MSL zaměřovat více na strategické poradenství a konzultanství, např. v oblasti employee brandingu.
Peter Steere, šéf MSL pro Evropu, Blízký východ a Afriku, na tiskové konferenci uvedl, že založení pražské kanceláře je v souladu s aktuálními trendy a se snahou komunikačních skupin rozšiřovat svou oblast zájmu i do PR odvětví a konzultanství. „Klienti od nás požadují fullservisové služby,“ zdůvodnil.
-mav-