Programatický prodej HbbTV zahájen i na Slovensku
R2B2 rozšiřuje nákup programatické HbbTV na Slovensko, v síti R2B2 HbbTV je celkem jedenáct stanic.
Digitální reklamní síť společnosti R2B2 se rozšiřuje také do slovenského HbbTV. Do svého portfolia zařazuje televizní stanice Markíza, Dajto a Doma, které nově začlenily hybridní televizní reklamu do své obchodní nabídky. HbbTV reklamu je teď navíc možné nakoupit v rámci programatického nákupu.
Českým zadavatelům se tak nabízí možnost nakoupit reklamní prostor na českých a slovenských televizních obrazovkách z jednoho místa. Pro reklamní sdělení ve slovenské HbbTV budou dostupné všechny formáty sítě R2B2 Multiscreen. Tu teď tvoří jedenáct stanic (Prima, Prima Cool, Prima Love, Prima Max, Prima Zoom, Óčko, Óčko Gold, Šlágr, Markíza, Dajto, Doma).
Nákup probíhá stejně jako doposud, nákupním modelem otevřené aukce v reálném čase, tedy RTB. „V České republice se programatická reklama v HbbTV těší dobrým výsledkům dokonce i z hlediska výkonu, zejména u CTR, které v kampaních běžně dosahují 3-4 %. Očekáváme, že tomu tak bude i na Slovensku, jelikož se jedná o úplně nový typ reklamy na televizních obrazovkách,“ uvedl František Bauma, Head of product ve společnosti R2B2.
Rozšíření sítě je výsledkem spolupráce dvou pražských společností R2B2 a Hybrid. V síti je pět standardizovaných formátů, zahrnujících video i bannery. Mohou být zobrazeny jak v OTT aplikacích, tak ve formě switch-in reklamy.
-mav-