Zakázku na portál BusinessInfo získává Mladá fronta

pátek, 1. prosince 2017, 11:30 Tisk MediaGuru

Czech Trade si na redakční služby pro portál BusinessInfo.cz vybírá vydavatelství Mladá fronta.

Česká agentura na podporu obchodu/CzechTrade si na zajištění redakčních služeb pro portál BusinessInfo.cz vybrala vydavatelství Mladá fronta. Vyplývá to z informací publikovaných ve Věstníku veřejných zakázek.

Výsledky tendru napadla u antimonopolního úřadu po prvním vyhlášení společnost Vltava Labe Media. Domnívala se, že Czech Trade nepostupoval v souladu se zákonem.

Úřad na ochranu hospodářské soutěže v reakci na stížnost VLM rozhodl o znovu ustavení výběrové komise. Komise tak byla sestavena znovu a podruhé posuzovala předložené nabídky. Znovu ale došla k závěru, že Mladá fronta vyhověla nejlépe kritériím tendru.

Předpokládaná celková hodnota čtyřleté zakázky představuje podle zadávací dokumentace výše 30,9 milionů korun.

Mladá fronta nabídla měsíční cenu 401 900 Kč, Vltava Labe Media v létě uvedla, že nabídla měsíční cenu 324 350 Kč. Na rozdíl od Mladé fronty ale získala méně bodů v kvalitativních parametrech. Konečná hodnota čtyřleté zakázky tak dosahuje 19,29 milionů korun.

Tendru se dále zúčastnily konzultantská firma BDO Advisory a společnost R-Media, která patří pod Economii.

-mav-, -stk-