Marketing & Media přechází od Economie k Bison & Rose

pondělí, 29. ledna 2018, 07:40 Tisk MediaGuru

Týdeník Marketing & Media mění vlastníka, přesouvá se k agentuře Bison & Rose.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

Týdeník o reklamě, marketingu  a médiích Marketing & Media opouští vydavatelství Economia a přesouvá se pod křídla společnosti Forum Media, kterou vlastní holding společnosti Bison & Rose (B&R Holding). Změny, které se v posledních týdnech připravovaly, potvrdila vydávající společnost Economia v aktuálním vydání Marketing & Media, kde čtenáře o této změně informuje.

V nově vzniklé společnosti Forum Media, odkazující ke stejnojmenné konferenci pořádané týdeníkem M&M, je B&R Holding jediným společníkem. Jednatelem firmy Forum Media je Roman Šmíd, který se má společně s Vladimírem Bystrovem stát majitelem B&R Holding po odchodu zakladatelů Jiřího Bise a Miloše Růžičky

„Redakce bude oddělená od PR agentury Bison & Rose. Blíž bude mít k pořádání konferencí, seminářů a školení, ostatně součástí celého obchodu je i převedení konferenční značky Forum Media. Ta v budoucnu zastřeší celoroční cyklus oborových akcí a setkání," stojí v pondělním vydání M&M.

Celý redakční tým na čele s Filipem Rožánkem pokračuje pod novým majitelem, který chce časopis a navázané aktivity rozvíjet jako odbornou platformu. Odstěhuje se z karlínského newsroomu do sídla agentury v Praze na Letné.

Vladimír Bystrov má s vydáváním oborového týdeníku zkušenosti. V letech 2000-2003 byl šéfredaktorem časopisu Strategie.

Economia na oplátku v rámci obchodu s B&R kupuje soutěže Nejlepší banka a Nejlepší pojišťovna, jejichž titulárním partnerem jsou Hospodářské noviny. „Mediální dům Economia se chce zaměřit na rozvoj svých hlavních titulů a navazujících konferencí a projektů,“ řekl generální ředitel Economie Roman Latuske.

Marketing & Media byl v portfoliu Economie posledním časopisem v segmentu marketing, reklama a retail. Economia totiž před pěti lety zastavila vydávání pětice odborných časopisů z tohoto segmentu (Trend marketing, Sign, Hotel & Spa Management, Sport & Wellness Management, Regal).

Týdeník Marketing & Media vydávala Economia od roku 2000. Economia se tehdy novým týdeníkem postavila zavedenému týdeníku Strategie. Od roku 2011 přešla Strategie z týdeníku na měsíčník a od ledna 2017 v papírové verzi skončila úplně.  

V portfoliu odborných (B2B) časopisů Economie tak zůstávají už jen magazíny Moderní řízení (aktuálně po redesignu), Právní rádce, Business Spotlight a Logistika.

-mav-