Prezidentská debata ČT ovládla vysílání s 2,7 mil. diváků
Prezidentskou debatu na ČT sledovalo v souhrnu 2,7 mil. diváků starších 15 let. Stala se nejsledovanější TV politickou debatou v historii měření sledovanosti od roku 1997.
Prezidentský duel vysílaly od 20 hodin večer přímým přenosem programy ČT1 a ČT24. Na stanici ČT1 zhlédlo pořad 2,05 mil. diváků a téměř 650 tis. diváků ho sledovalo na ČT24. Podíl na sledovanosti přesáhl 56 %. Živě na internetu se dívalo 67 tisíc lidí, dalších 15 tisíc si do včerejší půlnoci pořad pustilo na internetu odloženě.
Nejsledovanějším momentem debaty byl okamžik krátce před devátou hodinou, kdy se dívaly bezmála tři miliony diváků. Celkový zásah debaty činil 3,5 milionu diváků.
Debata na České televizi se tak stala nejsledovanějším televizním pořadem, který se v uplynulých dnech věnoval druhému kolu prezidentské volby. Na televizních stanicích Nova a Barrandov vystoupil pouze Miloš Zeman. První z jmenovaných pořadů sledovalo 1,54 mil. diváků starších 15 let, druhý 666 tisíc diváků (jde o data včetně odložené sledovanosti až o tři dny). V úterý se poprvé potkali v jednom pořadu oba kandidáti – bylo to na obrazovkách TV Prima - a pořad sledovalo 2,24 mil. diváků starších 15 let.
Sledovanost vybraných pořadů po 20. hodině, čtvrtek 25.1. 2018
pořad | TV | začátek | tis. 15+ | tis. 15-54 | tis. 15-69 | share 15+ (%) | share 15-54 (%) | share 15-69 (%) |
Prezidentský duel - finále | ČT1 + ČT24 | 20:00:00 | 2699 | 1196 | 1986 | 56 | 54 | 54 |
Ordinace v růžové zahradě 2 | Nova | 20:20:33 | 762 | 329 | 620 | 16 | 15 | 17 |
Prásk! | Nova | 21:43:13 | 696 | 266 | 505 | 20 | 17 | 19 |
Hlas pro římského krále | ČT1 | 21:30:14 | 579 | 264 | 440 | 20 | 20 | 19 |
Ohnivý kuře | Prima | 20:20:18 | 477 | 231 | 377 | 10 | 10 | 10 |
Události, komentáře | ČT24 | 21:29:47 | 437 | 143 | 295 | 13 | 9 | 11 |
Prima Partička | Prima | 21:38:27 | 284 | 187 | 260 | 9 | 12 | 10 |
Náhlá smrt | Nova | 22:19:24 | 229 | 116 | 199 | 14 | 15 | 15 |
Teorie velkého třesku | Prima COOL | 21:53:37 | 201 | 176 | 197 | 6 | 12 | 8 |
Podíl TV skupin, 15+, celý den
Podíl TV skupin, 15+, prime-time
Podíl obchodních sítí, 15-54, celý den
Podíl obchodních sítí, 15-69, celý den
Upozornění: Provozovatel MediaGuru.cz, společnost PHD, je řádným odběratelem dat ATO. Přejímání těchto dat a jejich další šíření bez souhlasu PHD je výslovně zakázáno.
-mav-