Direct pojišťovna otevřela v Plzni v Prešovské ulici svou novou pobočku, v níž se lidé mají cítit spíše jako v kavárně. Firma tak chce zdůraznit svůj lidský přístup ke klientům. „Lidem přinášíme zážitek. Chceme jim být blíže při řešení jejich životních situací. Koncept kavárny je ideální, protože tím dokážeme navodit příjemnou a uvolněnou atmosféru,“ popsala mluvčí Directu Nela Maťašeje.
V kavárně Directu se nachází bar, kde lidé rychle vyřídí menší dotazy nebo požadavky. Pokud budou řešit složitější problémy, posadí se do kavárenské části, kde se o ně postará poradce. „Dostanou menu, v němž servírujeme naše služby trochu jinak. Vybírat mohou totiž nejen naše produkty, ale i kávu, čaj a další drobné občerstvení. Menu je navíc jednoduché a přehledné, takže lidé našim produktům rychle porozumí,“ doplnila Maťašeje. Nápoje dostanou lidé zdarma, pro snazší průběh návštěvy se v kavárenské pobočce nachází i dětský koutek.
Svůj kavárenský koncept Direct za měsíc rozšíří do Prahy, kde ho otevře v Ječné ulici. V současnosti má pojišťovna osm poboček, další kavárenské pobočky zatím neplánuje, uvidí, jak se koncept osvědčí.
Direct pojišťovna tak se svou kavárnou následuje trend modernizace poboček, který probíhá na trhu finančních služeb. Banky i pojišťovny postupně opouští podobu poboček s přepážkami. Důraz je kladen na příjemný zákaznický zážitek, otevřenost prostoru bez překážek, digitální technologie i kávu. Do modernizace svých sítí investuje v poslední době například Česká spořitelna, ČSOB a Moneta Money Bank. Zcela nový koncept pro mladé představila Komerční banka, Banka Creditas a při svém rebrandingu i Hello bank! (dříve Cetelem).
-stk-