
K 50. výročí bude značka Kinder využívat narozeninové logo, zdroj: Ferrero
Značka Kinder společnosti Ferrero letos slaví 50 let od svého založení. Své jubileum bude připomínat po celý rok mezinárodní kampaní, která na českém trhu poběží v televizi, tisku, na internetu a v místě prodeje. Po celou dobu kampaně budou k dispozici speciální edice výrobků značky s narozeninovým logem.
„Od začátku bylo posláním značky Kinder vnášet do běžného života malé, ale zato výjimečné okamžiky společné pro děti i dospělé. Proto si ani oslavy nenecháme pro sebe a postupně do nich zapojíme i naše zákazníky. Protože Kinder má především přinášet radost,“ říká k jubileu marketingová ředitelka společnosti Ferrero Jana Špačková.
Značka Kidner vznikla v roce 1968 v malém italském městě Alba, kde se snažil Michele Ferrero vytvořit čokoládu určenou pro děti, v níž bude více mléka a méně kakaa. V současné době je Kinder k dostání ve 125 zemích světa. Mezi její stěžejní produkty patří vajíčka s překvapením Kinder Surprise, Kinder Chocolate nebo Kinder Bueno.
-stk-