Značka cideru Kingswood z portfolia společnosti Plzeňský Prazdroj, spouští novou kampaň „Krasozimění“, v níž se inspiruje ASMR videy (Autonomous Sensory Meridian Response, v českém překladu autonomní senzorická meridiánová reakce). Prostřednictvím sluchových vjemů chce navodit pocity radosti a uvolnění.
„Jablečný cider Kingswood se spojuje od počátku s odpočinkem a pohodou,“ říká marketingová manažerka Veronika Hořáková a dodává: „Natočili jsme proto relaxační videa, která zcela pomíjejí neúprosné reklamní tempo, protože se zaměřují na smyslovou zkušenost. Doslova vás tak donutí zpomalit, uvolnit se a relaxovat.“
Diváci jsou ve dvou online spotech provázeni rituálním odpočinkem v teple domova – v prvním videu se dozví, jak připravit horký Kingswood Spiced Apple, v druhém s téměř 12minutovou stopáží si mohou poslechnout povídku z knížky.
„Videa se inspirují YouTube trendem zvaným ASMR. Jde o příjemný pocit mravenčení na hlavě a horní části těla, vyvolaný smyslovým podnětem. V případě spotů Kingswoodu jde o pečlivě nasnímaný a zpracovaný zvuk a sugestivní práci s kamerou,“ vysvětluje Matouš Fridrich, kreativní ředitel agentury Triad, která je pod kampaní podepsána.
Nahrávání pod produkční taktovkou SilencioFX probíhalo s pomocí binaurální techniky, při které poloha mikrofonů odpovídá poloze uší na lidské hlavě, a tak se při poslechu ze sluchátek přenáší iluze 3D zvuku.
-stk-