Nova přebírá prodej reklamy pro pět stanic AMC

pondělí, 5. února 2018, 11:00 TV MediaGuru

Jde o stanice Sport1, Sport2, Spektrum, Minimax a Film Plus, které dosud zastupovala Atmedia.

Foto: MediaGuru.cz

Foto: MediaGuru.cz

TV Nova uzavřela výhradní obchodní zastoupení pěti měřených televizních stanic společnosti AMC Networks. Jedná se o dětskou stanici Minimax, filmový kanál Film+, sportovní stanice Sport1 a Sport2 a informačně-zábavní stanici Spektrum. Od 1. března 2018 je bude exkluzivně zastupovat v oblasti televizní reklamy a sponzoringu.

Obchodní spolupráce spočívá v převzetí veškeré agendy spojené s objednáváním, plánováním a umístěním reklamních spotů a sponzorských vzkazů. Do této doby byly stanice AMC zastupovány společností Atmedia.

Souhrnný podíl uvedených pěti stanic na sledovanosti v lednu 2018 představoval 0,5 % v divácké skupině 15+ a 0,7 % ve skupině 15-54. Tato cílová skupina je pro TV Nova rozhodující. O tolik se tedy zvýší podíl na reklamním trhu TV Nova, která je lídrem ve skupině 15-54 (v lednu 35,6 %). V širší skupině 15+ je situace vyrovnanější, v lednu zde byla ze dvou rozhodujících komerčních hráčů úspěšnější společnost Media Club, která od letošního roku nabízí neexkluzivní prodej televizních stanic Atmedia

Stanice, které od března 2018 na reklamním trhu přebírá TV Nova

Stanice, které od března 2018 na reklamním trhu přebírá TV Nova

Podíl obchodních sítí, 15+, leden 2018

ATO-Nielsen Admosphere, Atmedia = 2,99 %, AMC = 0,52 % (po najetí na graf se hodnoty zobrazí)

Podíl obchodních sítí, 15-54, leden 2018

ATO-Nielsen Admosphere, Atmedia = 2,11 %, AMC = 2,67 % (po najetí na graf se hodnoty zobrazí)

„V nejbližších dnech zveřejníme dodatek ke stávající obchodní politice, podle které se budou stanice AMC prodávat. Klientům nabídneme další alternativní kanálové mixy, ze kterých si budou moct vybrat. Dodatek nebude mít vliv na již uzavřené smlouvy a nijak se nedotkne dosavadních obchodních partnerů,“ uvedl Jan Vlček, jednatel a obchodní ředitel TV Nova.

-mav-