Televize navyšují počet dodaných reklamních TRP
Ukazují to výsledky za první měsíc roku 2018, nárůsty se týkají všech hráčů na trhu.
První měsíc letošního roku přál českému reklamnímu televiznímu trhu. Podle počtu doručených reklamních bodů TRP začal start nového roku pro reklamní trh příznivě. Ve srovnání se stejným obdobím loni představuje navýšení doručených TRP v cílové skupině starší 15 let osm procent, ve skupině 15-54 je to o 6,5 procent a ve skupině 15-69 došlo k nárůstu o devět procent.
Nejsilnějšími subjekty na reklamním televizním trhu jsou Media Club a TV Nova. Prvně jmenovaný v počtu doručených TRP má silnější pozici ve skupinách 15+ a 15-69. Vyrovnanější je postavení ve skupině 15-54. Všechny subjekty v letošním lednu meziročně počet na dodaných TRP zvýšily. Nejvyšší procentuální nárůsty si připsaly Atmedia a TV Nova.
Podíl na doručených TRP, 15+, leden 2018
Podíl na doručených TRP, 15-54, leden 2018
Podíl na doručených TRP, 15-69, leden 2018
-mav-